Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu attiecību vadība pārdošanā |
Nosaukums angļu valodā |
Customer relationship management in sales |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
Recenzents |
N.Balabka |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Izzatbeks Jokubovs
Bakalaura darbs Zinātniskais vadītājs: Vladimirs Satrevics
Bakalaura darba nosaukums: "Klientu attiecību vadība pārdošanā"
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās un pētnieciskās
daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 61 lpp. Izmantotās literatūras un avotu
sarakstā ir: septiņdesmit četri angļu valodā. Šis pētnieciskais darbs specializējās, lai izpētītu
klientu apmierinātību klientu attiecību aspektā pakalpojumu sfēras uzņēmumos un atbilstoši
rezultātiem formulētu ieteikumus. Uzbekistānas pakalpojumu sektora piemērs ir 3 restorāni
galvaspilsētā Taškentā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Teorētiskā daļa ir veltīta galveno teorētisko ietvaru, kas
saistīti ar klientu jēdzienu un klientu attiecību vadību, analīzei. Vispirms tiek dota klienta
definīcija, lai labāk saprastu, ar ko mums ir darīšana, runājot par klientu attiecību vadību. Tālāk
tiek apspriesta klientu attiecību pārvaldības vēsture un nozīme, kā arī tās mērķi un komponenti.
Darba pēdējās rindkopās ir apskatītas klientu attiecību pārvaldības stratēģijas un to, kā saglabāt
klientu apmierinātību pēc pārdošanas procesa. Otrā empīriskā nodaļa ir kvalitatīva analīze,
izmantojot interviju. Galvenais mērķis šeit ir noskaidrot, kā Uzbekistānas pakalpojumu sektors
pieiet klientu attiecību pārvaldībai. Tika veiktas intervijas ar 3 pakalpojumu sektora
dalībniekiem (restorāniem) un pārrunāti rezultāti.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Yokubov, I. (2022). Klientu attiecību vadība
pārdošanā, bakalaura darbs. RTU, IBEM, DIBM bakalaura akadēmiskā programma
"Uzņēmējdarbība un vadība". 61 lappuses |
Atslēgas vārdi |
Klients, apmierinātība, attiecības, vadība, serviss, bizness, priekšrocības, tirgus iespējas, CRM, veiksmīgs, , Klientu attiecību priekšrocības, CRM ieviešanas process, mērķauditorija, sociālo mediju ietekme, mērķis. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer, satisfaction, relationship, management, service, business, benefits, market opportunities, CRM, successful, , Benefits of customer relations, CRM implementation process, target audience, social media influence, target. |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.01.2022 13:06:38 |