Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Klientu attiecību vadība pārdošanā |
Title in English |
Customer relationship management in sales |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Vladimirs Šatrevičs |
Reviewer |
N.Balabka |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Izzatbeks Jokubovs
Bakalaura darbs Zinātniskais vadītājs: Vladimirs Satrevics
Bakalaura darba nosaukums: "Klientu attiecību vadība pārdošanā"
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās un pētnieciskās
daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 61 lpp. Izmantotās literatūras un avotu
sarakstā ir: septiņdesmit četri angļu valodā. Šis pētnieciskais darbs specializējās, lai izpētītu
klientu apmierinātību klientu attiecību aspektā pakalpojumu sfēras uzņēmumos un atbilstoši
rezultātiem formulētu ieteikumus. Uzbekistānas pakalpojumu sektora piemērs ir 3 restorāni
galvaspilsētā Taškentā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Teorētiskā daļa ir veltīta galveno teorētisko ietvaru, kas
saistīti ar klientu jēdzienu un klientu attiecību vadību, analīzei. Vispirms tiek dota klienta
definīcija, lai labāk saprastu, ar ko mums ir darīšana, runājot par klientu attiecību vadību. Tālāk
tiek apspriesta klientu attiecību pārvaldības vēsture un nozīme, kā arī tās mērķi un komponenti.
Darba pēdējās rindkopās ir apskatītas klientu attiecību pārvaldības stratēģijas un to, kā saglabāt
klientu apmierinātību pēc pārdošanas procesa. Otrā empīriskā nodaļa ir kvalitatīva analīze,
izmantojot interviju. Galvenais mērķis šeit ir noskaidrot, kā Uzbekistānas pakalpojumu sektors
pieiet klientu attiecību pārvaldībai. Tika veiktas intervijas ar 3 pakalpojumu sektora
dalībniekiem (restorāniem) un pārrunāti rezultāti.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Yokubov, I. (2022). Klientu attiecību vadība
pārdošanā, bakalaura darbs. RTU, IBEM, DIBM bakalaura akadēmiskā programma
"Uzņēmējdarbība un vadība". 61 lappuses |
Keywords |
Klients, apmierinātība, attiecības, vadība, serviss, bizness, priekšrocības, tirgus iespējas, CRM, veiksmīgs, , Klientu attiecību priekšrocības, CRM ieviešanas process, mērķauditorija, sociālo mediju ietekme, mērķis. |
Keywords in English |
Customer, satisfaction, relationship, management, service, business, benefits, market opportunities, CRM, successful, , Benefits of customer relations, CRM implementation process, target audience, social media influence, target. |
Language |
eng |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
16.01.2022 13:06:38 |