Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Reklāmas stratēģijas ietekmes novērtējums uz modes zīmolu pirkšanas uzvedību Indijā. |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of Impact on Advertising Strategy on Fashion Brand Buying Behavior in India. |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Profesore Dr. oec. T. Tambovceva |
Anotācija |
Maģistra darba autor: Muhammed Sahir Chengottu Kuzhiyil
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec., docente. Ieva Andersone
Maģistra darba temats: Reklāmas stratēģijas ietekmes novērtējums uz modes zīmolu
pirksanas uzvedību Indijā
Maģistra darbs: Darbam ir ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi, un tas ir uzrakstīts
angļu valodā. Darba apjoms ir 107 lappuses, tajā ir 28 attēli, 39 tabulas un 18 formulas, kā arī
literatūras saraksts un avotu saraksts ar 31 atsauci angļu valodā. Darba pielikumi kopā 13 lpp.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Šajā pētījumā tika mēģināts novērtēt kosmētikas
uzņēmumu reklāmas metodes, lai ietekmētu sievietes, ņemot vērā reklāmu ietekmi uz klientu
pirkšanas nodomiem. Ietekme uz pircēju pirkšanas paradumiem ir būtiska, jo tā ir izšķirošais
elements tādu preču un pakalpojumu nodrošināšanā, kas atbilst klientu interesēm, vienlaikus
izvairoties no lieliem zaudējumiem uzņēmumiem. Viss sākas ar sekundāro datu vākšanu. Tas
tika kontrastēts un pētīts, un tika atklātas reklāmas daļas, kas, kā tika pierādīts, ietekmē sieviešu
kosmētikas pirkšanas uzvedību. Lai iegūtu datus no ekspertiem veselības un labklājības jomā,
tika izmantota aptauja un telefonintervija. Chi Square tests tika izmantots, lai novērtētu no
aptaujas izrietošos pieņēmumus, un tika ieteikts reklāmas paņēmienu modelis. Telefoniskās
intervijas rezultāti tika novērtēti, izmantojot analītiskās hierarhijas paņēmienu.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Muhammed Sahir Chengottu Kuzhiyil, Assist.
Prof., Dr. oec Ieva Andersone (2021). Reklāmas stratēģijas ietekmes novērtējums uz modes
zīmolu pirksanas uzvedību Indijā. Maģistra darbs. Rīga: RTU, Uzņēmējdarbības inženierijas
un vadības institūts, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 107 lpp |
Atslēgas vārdi |
Advertising Strategy, brand,buying behaviour |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Advertising Strategy, brand,buying behaviour |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.01.2022 21:29:07 |