Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Līderība un vadība |
Nosaukums |
Viesmīlības pakalpojumu uzņēmuma mārketinga vadīšana pārmaiņu laikā |
Nosaukums angļu valodā |
Hospitality Service Company’s Marketing Management in Times of Change |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Kristīne Apsīte, VELUX Baltija, mārketinga vadītāja |
Anotācija |
Maģistra darba autors: Līva Andžāne
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Ieva Andersone
Maģistra darba temats: Viesmīlības pakalpojuma uzņēmuma mārketinga vadīšana pārmaiņu
laikā
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 105 lpp., tajā iekļauti 64 attēli, 11 tabulas, 2 formulas.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 48 avoti latviešu un 48 angļu valodā. Darbam
pievienoti trīs pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: COVID-19 pandēmija ir ietekmējusi patērētāju paradumu
maiņu. Lai viesmīlības pakalpojumu uzņēmumi spētu piesaistīt patērētāju un saglabāt
konkurētspēju, ir nepieciešams modificēt esošās mārketinga stratēģijas, kas balstītas uz
patērētāju jauno paradumu izzināšanu. Patērētājam COVID-19 pandēmijas ietekmē ir
nepieciešama drošības sajūta, personalizētas pieredzes un piedāvājuma atbilstība cenai.
Galvenie mārketinga stratēģijas attīstības virzieni ir pakalpojumu diversifikācija, digitālais
mārketings un patērētāja pieredzes uzlabošana.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Andžāne L. Viesmīlības pakalpojuma uzņēmuma
mārketinga vadīšana pārmaiņu laikā: Maģistra darbs/ L. Andžāne, I. Andersone – Rīga: RTU,
IUV katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Līderība un vadība”, 2022. – 105. lpp. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga stratēģija, patērētājs, viesmīlības pakalpojumu uzņēmumi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing strategy, consumer, hospitality companies |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.01.2022 13:47:17 |