Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Leadership and Management |
Title in original language |
Viesmīlības pakalpojumu uzņēmuma mārketinga vadīšana pārmaiņu laikā |
Title in English |
Hospitality Service Company’s Marketing Management in Times of Change |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Kristīne Apsīte, VELUX Baltija, mārketinga vadītāja |
Abstract |
Maģistra darba autors: Līva Andžāne
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Ieva Andersone
Maģistra darba temats: Viesmīlības pakalpojuma uzņēmuma mārketinga vadīšana pārmaiņu
laikā
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 105 lpp., tajā iekļauti 64 attēli, 11 tabulas, 2 formulas.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 48 avoti latviešu un 48 angļu valodā. Darbam
pievienoti trīs pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: COVID-19 pandēmija ir ietekmējusi patērētāju paradumu
maiņu. Lai viesmīlības pakalpojumu uzņēmumi spētu piesaistīt patērētāju un saglabāt
konkurētspēju, ir nepieciešams modificēt esošās mārketinga stratēģijas, kas balstītas uz
patērētāju jauno paradumu izzināšanu. Patērētājam COVID-19 pandēmijas ietekmē ir
nepieciešama drošības sajūta, personalizētas pieredzes un piedāvājuma atbilstība cenai.
Galvenie mārketinga stratēģijas attīstības virzieni ir pakalpojumu diversifikācija, digitālais
mārketings un patērētāja pieredzes uzlabošana.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Andžāne L. Viesmīlības pakalpojuma uzņēmuma
mārketinga vadīšana pārmaiņu laikā: Maģistra darbs/ L. Andžāne, I. Andersone – Rīga: RTU,
IUV katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Līderība un vadība”, 2022. – 105. lpp. |
Keywords |
mārketinga stratēģija, patērētājs, viesmīlības pakalpojumu uzņēmumi |
Keywords in English |
marketing strategy, consumer, hospitality companies |
Language |
lv |
Year |
2022 |
Date and time of uploading |
10.01.2022 13:47:17 |