Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Leadership and Management
Title in original language Viesmīlības pakalpojumu uzņēmuma mārketinga vadīšana pārmaiņu laikā
Title in English Hospitality Service Company’s Marketing Management in Times of Change
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Kristīne Apsīte, VELUX Baltija, mārketinga vadītāja
Abstract Maģistra darba autors: Līva Andžāne Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Ieva Andersone Maģistra darba temats: Viesmīlības pakalpojuma uzņēmuma mārketinga vadīšana pārmaiņu laikā Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 105 lpp., tajā iekļauti 64 attēli, 11 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 48 avoti latviešu un 48 angļu valodā. Darbam pievienoti trīs pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: COVID-19 pandēmija ir ietekmējusi patērētāju paradumu maiņu. Lai viesmīlības pakalpojumu uzņēmumi spētu piesaistīt patērētāju un saglabāt konkurētspēju, ir nepieciešams modificēt esošās mārketinga stratēģijas, kas balstītas uz patērētāju jauno paradumu izzināšanu. Patērētājam COVID-19 pandēmijas ietekmē ir nepieciešama drošības sajūta, personalizētas pieredzes un piedāvājuma atbilstība cenai. Galvenie mārketinga stratēģijas attīstības virzieni ir pakalpojumu diversifikācija, digitālais mārketings un patērētāja pieredzes uzlabošana. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Andžāne L. Viesmīlības pakalpojuma uzņēmuma mārketinga vadīšana pārmaiņu laikā: Maģistra darbs/ L. Andžāne, I. Andersone – Rīga: RTU, IUV katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Līderība un vadība”, 2022. – 105. lpp.
Keywords mārketinga stratēģija, patērētājs, viesmīlības pakalpojumu uzņēmumi
Keywords in English marketing strategy, consumer, hospitality companies
Language lv
Year 2022
Date and time of uploading 10.01.2022 13:47:17