Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Inovācijas un uzņēmējdarbība
Nosaukums SIA VGS darbības paplašināšanas stratēģija
Nosaukums angļu valodā Strategy for Expansion of VGS Ltd.
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Jānis Caune
Recenzents Māris Millers, MBA
Anotācija Šī darba mērķis ir izveidot paplašināšanās stratēģiju uzņēmumam, kas plāno pievienoties vispārējam aviācijas tirgum Brazīlijā. Nozare ir ļoti sadrumstalota, un, kaut arī nacionālās aviokompānijas ir izpētījušas reģionālo aviācijas tirgu, joprojām ir iespējas optimizēt pieejamo pilotu, lidmašīnu un lidsabiedrību sadarbību, lai apmierinātu transporta pieprasījumu. Izmantotās metodes ir kvalitatīvas un kvantitatīvas. Kontekstualizācija tika veikta, izmantojot literatūras pārskatu, kā arī ierosinātā novatoriskā biznesa modeļa juridisko dzīvotspējas apskatu. Savukārt valsts tirgus potenciāls tika novērtēts, izmantojot platību, iekšzemes kopproduktu, pieejamos lidlaukus pa reģioniem, kā arī flotes un aktīvo pilotu licences. Visbeidzot, izmantojot labi zināmus biznesa rīkus, piemēram, Portera piecu spēku modeli, Zilā okeāna stratēģiju un SVID analīzi, piedāvātais tirgus modelis ir pielāgots, lai apmierinātu VGS īpašās vajadzības un saskaņotu uzņēmuma mērķus ar pašreizējiem konkurentiem, ierosinot savstarpēju sadarbību, kā neatkarīgu dalībnieku apvienošanos un idejas prezentēšanu plašākai auditorijai. Tika izstrādāts piecu gadu paplašināšanās plāns, sākot no uzņēmuma plāna realizācijas uzsākšanas un pirmajiem klientiem, attīstot to, līdz tiktu sasniegts lidsabiedrību partneru vienotais nacionālais pārklājums, izmantojot sadarbības vai iegādes līgumus.
Atslēgas vārdi Stratēģiju, Biznesa Modeļa, Aviācijas
Atslēgas vārdi angļu valodā Strategy, Business Model, Aviation
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 14.09.2021 14:29:15