Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Innovations and Entrepreneurship
Title in original language SIA VGS darbības paplašināšanas stratēģija
Title in English Strategy for Expansion of VGS Ltd.
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Jānis Caune
Reviewer Māris Millers, MBA
Abstract Šī darba mērķis ir izveidot paplašināšanās stratēģiju uzņēmumam, kas plāno pievienoties vispārējam aviācijas tirgum Brazīlijā. Nozare ir ļoti sadrumstalota, un, kaut arī nacionālās aviokompānijas ir izpētījušas reģionālo aviācijas tirgu, joprojām ir iespējas optimizēt pieejamo pilotu, lidmašīnu un lidsabiedrību sadarbību, lai apmierinātu transporta pieprasījumu. Izmantotās metodes ir kvalitatīvas un kvantitatīvas. Kontekstualizācija tika veikta, izmantojot literatūras pārskatu, kā arī ierosinātā novatoriskā biznesa modeļa juridisko dzīvotspējas apskatu. Savukārt valsts tirgus potenciāls tika novērtēts, izmantojot platību, iekšzemes kopproduktu, pieejamos lidlaukus pa reģioniem, kā arī flotes un aktīvo pilotu licences. Visbeidzot, izmantojot labi zināmus biznesa rīkus, piemēram, Portera piecu spēku modeli, Zilā okeāna stratēģiju un SVID analīzi, piedāvātais tirgus modelis ir pielāgots, lai apmierinātu VGS īpašās vajadzības un saskaņotu uzņēmuma mērķus ar pašreizējiem konkurentiem, ierosinot savstarpēju sadarbību, kā neatkarīgu dalībnieku apvienošanos un idejas prezentēšanu plašākai auditorijai. Tika izstrādāts piecu gadu paplašināšanās plāns, sākot no uzņēmuma plāna realizācijas uzsākšanas un pirmajiem klientiem, attīstot to, līdz tiktu sasniegts lidsabiedrību partneru vienotais nacionālais pārklājums, izmantojot sadarbības vai iegādes līgumus.
Keywords Stratēģiju, Biznesa Modeļa, Aviācijas
Keywords in English Strategy, Business Model, Aviation
Language eng
Year 2021
Date and time of uploading 14.09.2021 14:29:15