Abstract |
Šī darba mērķis ir izveidot paplašināšanās stratēģiju uzņēmumam, kas plāno pievienoties
vispārējam aviācijas tirgum Brazīlijā. Nozare ir ļoti sadrumstalota, un, kaut arī nacionālās aviokompānijas ir izpētījušas reģionālo aviācijas tirgu, joprojām ir iespējas optimizēt pieejamo pilotu, lidmašīnu un lidsabiedrību sadarbību, lai apmierinātu transporta pieprasījumu. Izmantotās metodes ir kvalitatīvas un kvantitatīvas. Kontekstualizācija tika veikta, izmantojot literatūras pārskatu, kā arī ierosinātā novatoriskā biznesa modeļa juridisko dzīvotspējas apskatu. Savukārt valsts tirgus potenciāls tika novērtēts, izmantojot platību, iekšzemes kopproduktu, pieejamos lidlaukus pa reģioniem, kā arī flotes un aktīvo pilotu licences. Visbeidzot, izmantojot labi zināmus biznesa rīkus, piemēram, Portera piecu spēku modeli, Zilā okeāna stratēģiju un SVID analīzi, piedāvātais tirgus modelis ir pielāgots, lai apmierinātu VGS īpašās vajadzības un saskaņotu uzņēmuma mērķus ar pašreizējiem konkurentiem, ierosinot savstarpēju sadarbību, kā neatkarīgu dalībnieku apvienošanos un idejas prezentēšanu plašākai auditorijai. Tika izstrādāts piecu gadu paplašināšanās plāns, sākot no uzņēmuma plāna realizācijas uzsākšanas un pirmajiem klientiem, attīstot to, līdz tiktu sasniegts lidsabiedrību partneru vienotais nacionālais pārklājums, izmantojot sadarbības
vai iegādes līgumus. |