Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Latvijas pilsētu zīmolu atpazīstamības veicināšana starptautiskajā tūrisma tirgū" |
Nosaukums angļu valodā |
"Promotion of Brand Awareness of Latvian Towns in the International Tourism Market” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Doc. I.Pucens |
Recenzents |
|
Anotācija |
Marija Bergere izstrādājusi šo bakalaura darbu par tematu Latvijas pilsētu zīmolu atpazīstamības veicināšana starptautiskajā tūrisma tirgū. Darba ietvaros tika veikta zīmolu un pilsētu zīmolvedības īpatnību izpēte. Tika analizēta ārzemju pilsētu zīmolvedības prakse un piemēroti tās ieteikumi Latvijas pilsētu zīmolu atpazīstamības palielināšanai. Bakalaura darba noslēgumā tika pilnveidotas Latvijas pilsētu esošo zīmolu stratēģijas un sniegti ieteikumi zīmolvedības pasākumu veikšanā.
Bakalaura darbs sastāv no 68 lapaspusēm. Darbā ir 11 tabulas un 22 attēli. Darba izstrādei izmantoti 23 bibliogrāfiskie avoti, no tiem 6 grāmatas un pārējie elektroniskie resursi. Papildus materiāls, kas bija nepieciešams darba izstrādē, atrodams 3 pielikumos. |
Atslēgas vārdi |
Latvijas pilsētu zīmoli; zīmolu atpazīstamības veicināšana; pilsētu zīmoli; zīmolvedība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Latvian towns brands; promotion of brand awareness; city brands; branding |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.04.2011 10:37:02 |