Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Aviācijas transports
Nosaukums Ritenī integrēts elektromotors-ģenerators.
Nosaukums angļu valodā In Wheel Integrated Electro Motor-Generator.
Struktūrvienība 25100 Aeronautikas institūts
Darba vadītājs Ilmārs Blumbergs
Recenzents Asoc. profesors M.Hauka
Anotācija My Thises ir par tēmu “Riteņu integrētais elektromotoru ģenerators”. Pētījums par elektriskajiem transportlīdzekļiem un tehnoloģijām, kas saistītas ar nepārtrauktu efektivitātes uzlabošanas meklēšanu, parādīja sistēmu, kas, iespējams, tiks piemērota gaisa kuģa ritenim. Atjaunojošo enerģiju praktiski izmanto pilnīgi elektriskos vai hibrīdos transportlīdzekļos, un tas ievērojami palielina transportlīdzekļa kopējo efektivitāti. Kaut arī elektriskā taksometra lidmašīna jau ir pārbaudīts risinājums, un paredzams, ka tā darbosies arī nākamajos gados, tiek veikti pētījumi par iespēju riepas integrēt lidmašīnu automobiļu sistēmā. Lai veiktu šo pētījumu un pierādītu programmas efektivitāti, tas tika teorētiski izstrādāts un aprēķināts. Šeit mēs iegūsim enerģiju ar lidmašīnu, vienlaikus samazinot paātrinājumu piezemēšanās laikā un ātri uzglabājot enerģiju akumulatoros. Mēs izmantosim tos pašus akumulatorus, lai atjaunotu enerģiju atpakaļ uz ritenī integrēto elektromotoru, lai apliktu ar nodokli termināli un atpakaļ no termināļa uz skrejceļu. Izvēloties labāko akumulatoru, mēs varam izmantot atlikušo enerģiju, lai palīdzētu lidmašīnai pacelšanās laikā. Lai gan aviācijas nozare uzplaukst līdz nākamajam laikmetam, galvenais faktors, pie kura strādā daudzi zinātnieki, ir lidmašīnu efektivitāte un tas, kā ceļošana var būt lētāka, ja aviokompānijām tiek dota lielāka peļņa. Galvenais, kas mums jāpatur prātā, ir tas, ka mums jāpalielina efektivitāte, kontrolējot piesārņojumu. Piesārņojums ir ievērojams gaisa kuģu nozares trūkums. Tāpēc šī mērķa galvenais mērķis ir ietaupīt naudu un samazināt vides piesārņojumu.
Atslēgas vārdi GAISA KUĢU ELEKTROENERĢIJAS SISTĒMU PĀRSKATS IEVADS VĒSTURISKS SKATS ELEKTRISKĀ NODOKĻA KONCEPCIJA VIDES TAUPĪŠANA PROBLĒMAS BREMŽU SISTĒMAS IEVADS HIDRAULISKĀ BREMŽU SISTĒMA ELEKTRISKĀ BREMZĒŠANAS SISTĒMA ELEKTROMAGNĒTISKĀ BREMŽU SISTĒMAS PIEEJA REGENERATĪVA BREMZĒŠANA PARALĒLE REGENERATĪVA BREMZĒŠANA SĒRIJAS REGENERATĪVA BREMZĒŠANA DINAMISKĀ BREMZĒŠANA ELEKTRISKĀS MAŠĪNAS, ELEKTRONIKAS UN ENERĢIJAS UZGLABĀŠANAS SISTĒMAS IEVADS ELEKTRISKĀS MAŠĪNAS Pastāvīgais magnēta līdzst
Atslēgas vārdi angļu valodā AIRCRAFT ELECTRICAL POWER SYSTEMS OVERVIEW INTRODUCTION HISTORICAL VIEW ELECTRIC TAXI CONCEPT ENVIRONMENTAL SAVINGS PROBLEMS BRAKING SYSTEMS INTRODUCTION HYDRAULIC BRAKING SYSTEM ELECTRIC BRAKING SYSTEM APPROACH FOR AN ELECTROMAGNETIC BRAKING SYSTEM REGENERATIVE BRAKING PARALLEL REGENERATIVE BRAKING SERIES REGENERATIVE BRAKING DYNAMIC BRAKING ELECTRICAL MACHINES, POWER ELECTRONICS AND ENERGY STORAGE SYSTEMS INTRODUTION ELECTRICAL MACHINES PERMANENT M
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 16.06.2021 01:25:33