Abstract |
My Thises ir par tēmu “Riteņu integrētais elektromotoru ģenerators”.
Pētījums par elektriskajiem transportlīdzekļiem un tehnoloģijām, kas saistītas ar nepārtrauktu efektivitātes uzlabošanas meklēšanu, parādīja sistēmu, kas, iespējams, tiks piemērota gaisa kuģa ritenim.
Atjaunojošo enerģiju praktiski izmanto pilnīgi elektriskos vai hibrīdos transportlīdzekļos, un tas ievērojami palielina transportlīdzekļa kopējo efektivitāti.
Kaut arī elektriskā taksometra lidmašīna jau ir pārbaudīts risinājums, un paredzams, ka tā darbosies arī nākamajos gados, tiek veikti pētījumi par iespēju riepas integrēt lidmašīnu automobiļu sistēmā. Lai veiktu šo pētījumu un pierādītu programmas efektivitāti, tas tika teorētiski izstrādāts un aprēķināts.
Šeit mēs iegūsim enerģiju ar lidmašīnu, vienlaikus samazinot paātrinājumu piezemēšanās laikā un ātri uzglabājot enerģiju akumulatoros. Mēs izmantosim tos pašus akumulatorus, lai atjaunotu enerģiju atpakaļ uz ritenī integrēto elektromotoru, lai apliktu ar nodokli termināli un atpakaļ no termināļa uz skrejceļu.
Izvēloties labāko akumulatoru, mēs varam izmantot atlikušo enerģiju, lai palīdzētu lidmašīnai pacelšanās laikā.
Lai gan aviācijas nozare uzplaukst līdz nākamajam laikmetam, galvenais faktors, pie kura strādā daudzi zinātnieki, ir lidmašīnu efektivitāte un tas, kā ceļošana var būt lētāka, ja aviokompānijām tiek dota lielāka peļņa. Galvenais, kas mums jāpatur prātā, ir tas, ka mums jāpalielina efektivitāte, kontrolējot piesārņojumu.
Piesārņojums ir ievērojams gaisa kuģu nozares trūkums. Tāpēc šī mērķa galvenais mērķis ir ietaupīt naudu un samazināt vides piesārņojumu. |