Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Loģistikas sistēmu un piegādes ķēdes vadība |
Nosaukums |
Omnikanālu loģistika klientu apkalpošanas līmeņa uzlabošanai mazumtirdzniecībā |
Nosaukums angļu valodā |
Omni-chanel Logistics for Customer Service Level Improvement in Retail |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Jeļena Pečerska |
Recenzents |
Liāna Napalkova |
Anotācija |
Maģistra darbā tiek apskatīta iespēja uzlabot mazumtirdzniecības klientu apkalpošanas līmeni, uzlabojot esošos piegādes ķēdes kanālus. Darbā tiek apskatīti esošie izplatīšanas kanāli kā arī piedāvātais izplatīšanas kanāls - omni-channel. Servisa līmeņa kā arī pakalpojuma snieguma indikatori tiek pārbaudīti kā svarīgi piegādes ķēdes ietekmējošie faktori. Vēlāk tiek veikta gadījumu izpētes analīze, kurā tiek aplūkoti četri uzņēmumi, lai analizētu, kāda būtu reālā dzīves prakse uzņēmumā pēc omni-chanel ieviešanas. Maģistra darba mērķis, kas ir uzlabot klientu apkalpošanas līmeni, ieviešot omni-chanel mazumtirdzniecībā, tiek sasniegts līdz darba beigām.
Maģistra darbs sastāv no 71 lappusēm, 14 attēliem, 2 tabulas un 63 informācijas avotiem. |
Atslēgas vārdi |
Izplatīšanas kanāli, daudzkanālu, starpkanālu, Omni kanālu, klientu apkalpošanas līmenis, vienmērīga klientu pieredze. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Distribution channels, multi-channel, cross-channel, omni-channel, customer service level, seamless customer experience. |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.06.2021 22:20:07 |