Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Logistics and Supply Chain Management |
Title in original language |
Omnikanālu loģistika klientu apkalpošanas līmeņa uzlabošanai mazumtirdzniecībā |
Title in English |
Omni-chanel Logistics for Customer Service Level Improvement in Retail |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Jeļena Pečerska |
Reviewer |
Liāna Napalkova |
Abstract |
Maģistra darbā tiek apskatīta iespēja uzlabot mazumtirdzniecības klientu apkalpošanas līmeni, uzlabojot esošos piegādes ķēdes kanālus. Darbā tiek apskatīti esošie izplatīšanas kanāli kā arī piedāvātais izplatīšanas kanāls - omni-channel. Servisa līmeņa kā arī pakalpojuma snieguma indikatori tiek pārbaudīti kā svarīgi piegādes ķēdes ietekmējošie faktori. Vēlāk tiek veikta gadījumu izpētes analīze, kurā tiek aplūkoti četri uzņēmumi, lai analizētu, kāda būtu reālā dzīves prakse uzņēmumā pēc omni-chanel ieviešanas. Maģistra darba mērķis, kas ir uzlabot klientu apkalpošanas līmeni, ieviešot omni-chanel mazumtirdzniecībā, tiek sasniegts līdz darba beigām.
Maģistra darbs sastāv no 71 lappusēm, 14 attēliem, 2 tabulas un 63 informācijas avotiem. |
Keywords |
Izplatīšanas kanāli, daudzkanālu, starpkanālu, Omni kanālu, klientu apkalpošanas līmenis, vienmērīga klientu pieredze. |
Keywords in English |
Distribution channels, multi-channel, cross-channel, omni-channel, customer service level, seamless customer experience. |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
14.06.2021 22:20:07 |