Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Digitālās humanitārās zinātnes |
Nosaukums |
Pieaugušo izglītība digitālajā laikmetā: e-androgoģijas iespējas un izaicinājumi |
Nosaukums angļu valodā |
Adult Education in the Digital Age: Opportunities and Challenges in E-Andragogy |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Marina Platonova |
Recenzents |
Agris Ņikitenko, Dr.sc.ing. |
Anotācija |
Augstākās izglītības iestādes šobrīd pakļautas intensīviem pūliņiem pārvirzīt savu
akadēmisko saturu uz tiešsaistes vidi. Tikmēr eksistējošas un jaunas tiešsaistes platformas
cenšas apmierināt pieprasījumu pēc digitāliem risinājumiem – šo centienu rezultāti nav
viennozīmīgi. Kaut arī pašsaprotami, ka izglītība laika gaitā tiktu neizbēgami digitalizēta,
COVID-19 pandēmija dramatiski paātrināja šo procesu. Šī steiga pašsaprotami radīja
problēmas ar satura pielāgošanu tiešsaistes videi un izmantoto mācību metožu atbilstība
jaunajam online modelim.
Tāpēc tika izveidots šis maģistra darbs – lai pierādītu, ka augstākās izglītības iestādēm
jāņem vērā gan fakts, ka e-andragoģija nav ekvivalenta ar e-pedagoģiju, gan būtiskās
atšķirības starp tiešsaistes vidi un fizisko klasi. Lai to ilustrētu, darbs piedāvā padziļinātu
ieskatu e-andragoģijā, šobrīd pieejamos tiešsaistes mācību resursos, gan skolotāju, gan
plašākas sabiedrības viedokļus, kā arī darbu ar mācību grupām, lai izpētītu jaunizveidotās
metodes efektivitāti.
Šajā darbā ir četras galvenās nodaļas un četrpadsmit apakšnodaļas. Tas ir sadalīts trīs
strukturālās daļās - teorētiskā, analītiskā nodaļa un pētījumu rezultāti. |
Atslēgas vārdi |
E-andragoģija, tiešsaistes mācīšanās, tālmācība, mācību metodes. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
E-Andragogy, online learning, distance learning, teaching methods. |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2021 15:46:41 |