Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Digitālās humanitārās zinātnes
Nosaukums Pieaugušo izglītība digitālajā laikmetā: e-androgoģijas iespējas un izaicinājumi
Nosaukums angļu valodā Adult Education in the Digital Age: Opportunities and Challenges in E-Andragogy
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Marina Platonova
Recenzents Agris Ņikitenko, Dr.sc.ing.
Anotācija Augstākās izglītības iestādes šobrīd pakļautas intensīviem pūliņiem pārvirzīt savu akadēmisko saturu uz tiešsaistes vidi. Tikmēr eksistējošas un jaunas tiešsaistes platformas cenšas apmierināt pieprasījumu pēc digitāliem risinājumiem – šo centienu rezultāti nav viennozīmīgi. Kaut arī pašsaprotami, ka izglītība laika gaitā tiktu neizbēgami digitalizēta, COVID-19 pandēmija dramatiski paātrināja šo procesu. Šī steiga pašsaprotami radīja problēmas ar satura pielāgošanu tiešsaistes videi un izmantoto mācību metožu atbilstība jaunajam online modelim. Tāpēc tika izveidots šis maģistra darbs – lai pierādītu, ka augstākās izglītības iestādēm jāņem vērā gan fakts, ka e-andragoģija nav ekvivalenta ar e-pedagoģiju, gan būtiskās atšķirības starp tiešsaistes vidi un fizisko klasi. Lai to ilustrētu, darbs piedāvā padziļinātu ieskatu e-andragoģijā, šobrīd pieejamos tiešsaistes mācību resursos, gan skolotāju, gan plašākas sabiedrības viedokļus, kā arī darbu ar mācību grupām, lai izpētītu jaunizveidotās metodes efektivitāti. Šajā darbā ir četras galvenās nodaļas un četrpadsmit apakšnodaļas. Tas ir sadalīts trīs strukturālās daļās - teorētiskā, analītiskā nodaļa un pētījumu rezultāti.
Atslēgas vārdi E-andragoģija, tiešsaistes mācīšanās, tālmācība, mācību metodes.
Atslēgas vārdi angļu valodā E-Andragogy, online learning, distance learning, teaching methods.
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 09.06.2021 15:46:41