Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Digital Humanities |
Title in original language |
Pieaugušo izglītība digitālajā laikmetā: e-androgoģijas iespējas un izaicinājumi |
Title in English |
Adult Education in the Digital Age: Opportunities and Challenges in E-Andragogy |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Marina Platonova |
Reviewer |
Agris Ņikitenko, Dr.sc.ing. |
Abstract |
Augstākās izglītības iestādes šobrīd pakļautas intensīviem pūliņiem pārvirzīt savu
akadēmisko saturu uz tiešsaistes vidi. Tikmēr eksistējošas un jaunas tiešsaistes platformas
cenšas apmierināt pieprasījumu pēc digitāliem risinājumiem – šo centienu rezultāti nav
viennozīmīgi. Kaut arī pašsaprotami, ka izglītība laika gaitā tiktu neizbēgami digitalizēta,
COVID-19 pandēmija dramatiski paātrināja šo procesu. Šī steiga pašsaprotami radīja
problēmas ar satura pielāgošanu tiešsaistes videi un izmantoto mācību metožu atbilstība
jaunajam online modelim.
Tāpēc tika izveidots šis maģistra darbs – lai pierādītu, ka augstākās izglītības iestādēm
jāņem vērā gan fakts, ka e-andragoģija nav ekvivalenta ar e-pedagoģiju, gan būtiskās
atšķirības starp tiešsaistes vidi un fizisko klasi. Lai to ilustrētu, darbs piedāvā padziļinātu
ieskatu e-andragoģijā, šobrīd pieejamos tiešsaistes mācību resursos, gan skolotāju, gan
plašākas sabiedrības viedokļus, kā arī darbu ar mācību grupām, lai izpētītu jaunizveidotās
metodes efektivitāti.
Šajā darbā ir četras galvenās nodaļas un četrpadsmit apakšnodaļas. Tas ir sadalīts trīs
strukturālās daļās - teorētiskā, analītiskā nodaļa un pētījumu rezultāti. |
Keywords |
E-andragoģija, tiešsaistes mācīšanās, tālmācība, mācību metodes. |
Keywords in English |
E-Andragogy, online learning, distance learning, teaching methods. |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
09.06.2021 15:46:41 |