Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Digital Humanities
Title in original language Pieaugušo izglītība digitālajā laikmetā: e-androgoģijas iespējas un izaicinājumi
Title in English Adult Education in the Digital Age: Opportunities and Challenges in E-Andragogy
Department
Scientific advisor Marina Platonova
Reviewer Agris Ņikitenko, Dr.sc.ing.
Abstract Augstākās izglītības iestādes šobrīd pakļautas intensīviem pūliņiem pārvirzīt savu akadēmisko saturu uz tiešsaistes vidi. Tikmēr eksistējošas un jaunas tiešsaistes platformas cenšas apmierināt pieprasījumu pēc digitāliem risinājumiem – šo centienu rezultāti nav viennozīmīgi. Kaut arī pašsaprotami, ka izglītība laika gaitā tiktu neizbēgami digitalizēta, COVID-19 pandēmija dramatiski paātrināja šo procesu. Šī steiga pašsaprotami radīja problēmas ar satura pielāgošanu tiešsaistes videi un izmantoto mācību metožu atbilstība jaunajam online modelim. Tāpēc tika izveidots šis maģistra darbs – lai pierādītu, ka augstākās izglītības iestādēm jāņem vērā gan fakts, ka e-andragoģija nav ekvivalenta ar e-pedagoģiju, gan būtiskās atšķirības starp tiešsaistes vidi un fizisko klasi. Lai to ilustrētu, darbs piedāvā padziļinātu ieskatu e-andragoģijā, šobrīd pieejamos tiešsaistes mācību resursos, gan skolotāju, gan plašākas sabiedrības viedokļus, kā arī darbu ar mācību grupām, lai izpētītu jaunizveidotās metodes efektivitāti. Šajā darbā ir četras galvenās nodaļas un četrpadsmit apakšnodaļas. Tas ir sadalīts trīs strukturālās daļās - teorētiskā, analītiskā nodaļa un pētījumu rezultāti.
Keywords E-andragoģija, tiešsaistes mācīšanās, tālmācība, mācību metodes.
Keywords in English E-Andragogy, online learning, distance learning, teaching methods.
Language eng
Year 2021
Date and time of uploading 09.06.2021 15:46:41