Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ražošanas inženierzinības un vadība |
Nosaukums |
Zīmola pozicionēšanas novērtējums apģērbu nozarē Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Evaluation of Brand Positioning of Cloth Industry in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Docente, Dr. oec. Kristīne Fedotova |
Anotācija |
Maģistra darba autors: Siju salam
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec., assist. Professor Ieva Andersone
Maģistra darba temats: Zīmola pozicionēšanas novērtējums apģērbu nozarē Indijā.
Maģistra darbs rakstīts: ir rakstīts angļu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 99pp., tajā iekļauti 27 attēli, 23tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: avoti, 36angļu. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Šis darbs ir saistīts tikai ar klientu uztveri par tekstilrūpniecības zīmolu pozicionēšanas stratēģijām. No darba tas pierādīja, ka klients ir katras nozares karalis. Ir daži faktori, kas galvenokārt tiek pierādīti vienādi. Hipotēzes faktori, piemēram, valsts un sabiedrības kultūra, uzņēmuma sponsorēšana dažādiem pasākumiem sava tēla zīmola veidošanai, pakalpojumu kvalitāte, konkurētspējīgas cenas, reklāmas veicināšana, valsts un sabiedrības kultūra, būtiski ietekmē klientu uztveri par zīmola pozicionēšanu. Šo faktoru nozīmīgumu pierāda daudzkārtējās regresijas analīze.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Salam. S., Andersone. I, (2021). Indijas tekstilrūpniecības zīmola pozicionēšanas klientu uztveres novērtējums. Maģistra darbs. Rīga: RTU, IEVF Baltech studiju centrs, maģistra akadēmiskā studiju programma “Ražošanas inženierzinības un vadība”, 99pp. |
Atslēgas vārdi |
Zīmola pozicionēšana, Indijas tekstilrūpniecība, klientu uztvere, daudzkārtējas regresijas analīze, Zīmola pozicionēšanas stratēģijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Brand positioning, Indian Textile Industry, Customer perception, Multiple Regression Analysis,Strategies of brand positioning |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2021 13:36:50 |