Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Zīmola ieviešanas un attīstības starptautiskos tirgos projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project of Brand Development and Implementation in International Market |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
E.Štrausa |
Recenzents |
I. Suija-Markova |
Anotācija |
Bakalaura darba temats Printseekers zīmola attīstība un ieviešana starptautiskos tirgos
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā, pētījumu un aprēķinu daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 88 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 17 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 30 avoti latviešu valodā, 13 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 6 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba mērķis ir izpētīt “Printseekers” zīmola esošo pozīciju tirgū un noteikt tā attīstības iespējas starptautiskos tirgos, balstoties uz veikto pētījumu. Analizējot zīmola attīstības iespējas, tiek identificēta nepieciešamība veikt zīmola pozicionēšanu, un, veicot “Printseekers” zīmola esošās pozīcijas analīzi un pētot tā potenciālās attīstības iespējas un riskus, autore piedāvā risinājumus zīmola attīstībai un starptautiskai izaugsmei. |
Atslēgas vārdi |
Zīmola pozicionēšana, zīmola identitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Brand positioning, brand identity |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2021 10:41:16 |