Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Zīmola ieviešanas un attīstības starptautiskos tirgos projekts
Nosaukums angļu valodā Project of Brand Development and Implementation in International Market
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs E.Štrausa
Recenzents I. Suija-Markova
Anotācija Bakalaura darba temats Printseekers zīmola attīstība un ieviešana starptautiskos tirgos Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā, pētījumu un aprēķinu daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 88 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 17 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 30 avoti latviešu valodā, 13 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 6 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba mērķis ir izpētīt “Printseekers” zīmola esošo pozīciju tirgū un noteikt tā attīstības iespējas starptautiskos tirgos, balstoties uz veikto pētījumu. Analizējot zīmola attīstības iespējas, tiek identificēta nepieciešamība veikt zīmola pozicionēšanu, un, veicot “Printseekers” zīmola esošās pozīcijas analīzi un pētot tā potenciālās attīstības iespējas un riskus, autore piedāvā risinājumus zīmola attīstībai un starptautiskai izaugsmei.
Atslēgas vārdi Zīmola pozicionēšana, zīmola identitāte
Atslēgas vārdi angļu valodā Brand positioning, brand identity
Valoda lv
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 07.06.2021 10:41:16