Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Zīmola ieviešanas un attīstības starptautiskos tirgos projekts |
Title in English |
Project of Brand Development and Implementation in International Market |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
E.Štrausa |
Reviewer |
I. Suija-Markova |
Abstract |
Bakalaura darba temats Printseekers zīmola attīstība un ieviešana starptautiskos tirgos
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā, pētījumu un aprēķinu daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 88 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 17 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 30 avoti latviešu valodā, 13 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 6 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba mērķis ir izpētīt “Printseekers” zīmola esošo pozīciju tirgū un noteikt tā attīstības iespējas starptautiskos tirgos, balstoties uz veikto pētījumu. Analizējot zīmola attīstības iespējas, tiek identificēta nepieciešamība veikt zīmola pozicionēšanu, un, veicot “Printseekers” zīmola esošās pozīcijas analīzi un pētot tā potenciālās attīstības iespējas un riskus, autore piedāvā risinājumus zīmola attīstībai un starptautiskai izaugsmei. |
Keywords |
Zīmola pozicionēšana, zīmola identitāte |
Keywords in English |
Brand positioning, brand identity |
Language |
lv |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
07.06.2021 10:41:16 |