Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Zīmola ieviešanas un attīstības starptautiskos tirgos projekts
Title in English Project of Brand Development and Implementation in International Market
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor E.Štrausa
Reviewer I. Suija-Markova
Abstract Bakalaura darba temats Printseekers zīmola attīstība un ieviešana starptautiskos tirgos Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā, pētījumu un aprēķinu daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 88 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 17 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 30 avoti latviešu valodā, 13 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 6 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba mērķis ir izpētīt “Printseekers” zīmola esošo pozīciju tirgū un noteikt tā attīstības iespējas starptautiskos tirgos, balstoties uz veikto pētījumu. Analizējot zīmola attīstības iespējas, tiek identificēta nepieciešamība veikt zīmola pozicionēšanu, un, veicot “Printseekers” zīmola esošās pozīcijas analīzi un pētot tā potenciālās attīstības iespējas un riskus, autore piedāvā risinājumus zīmola attīstībai un starptautiskai izaugsmei.
Keywords Zīmola pozicionēšana, zīmola identitāte
Keywords in English Brand positioning, brand identity
Language lv
Year 2021
Date and time of uploading 07.06.2021 10:41:16