Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Akcijas plānošanas rīka ieviešana uzņēmumā tirdzniecības uzņēmumā
Nosaukums angļu valodā Implementation of a Campaign Planning Tool in Trading Company
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs E.Štrausa
Recenzents I.Jankovska
Anotācija Noslēguma darba temats: Akciju plānošanas rīka ieviešana mazumtirdzniecības uzņēmumā Noslēguma darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 60 lpp., tajā iekļauti 20 attēli, 13.tabulas,. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 14 avoti latviešu, 21angļu valodā. Darbam pievienoti 7 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Veicot darba izpēti analītiskajā daļā, tika noskaidrots, ka pārdošanas kampaņas un akcijas cenas ir svarīgs rīks uzņēmuma SIA “Rimi Baltic” produktu virzīšanai tirgū un ir iespējams uzlabot akcijas veidošanas procesu. Pētījuma daļā veicot intervijas tika noskaidrots ka akciju rīka ieviešanā ir daudz nepilnības, kuras būtu nepieciešams izvērtēt un atrisināt. Veikto interviju laikā tika atklāts, ka akciju vadītāji uzskata, ka jaunais rīks ir nepārredzams, tajā trūkst informācijas un pašlaik tas aizņem vairāk laika kā akciju fails. Aprēķinu daļā tika izvērtēti projekta turpmākie riski un atrastās problēmas. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Elcere L., Štrausa E. (2021) Akciju plānošanas rīka ieviešana mazumtirdzniecības uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma «Uzņēmējdarbība un vadīšana » 60 lpp
Atslēgas vārdi kampaņas, tirdzniecībam, uzņēmums
Atslēgas vārdi angļu valodā campaign, trading, company
Valoda lv
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 07.06.2021 09:59:20