Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Akcijas plānošanas rīka ieviešana uzņēmumā tirdzniecības uzņēmumā |
Title in English |
Implementation of a Campaign Planning Tool in Trading Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
E.Štrausa |
Reviewer |
I.Jankovska |
Abstract |
Noslēguma darba temats: Akciju plānošanas rīka ieviešana mazumtirdzniecības uzņēmumā
Noslēguma darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 60 lpp., tajā iekļauti 20 attēli, 13.tabulas,. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 14 avoti latviešu, 21angļu valodā. Darbam pievienoti 7 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Veicot darba izpēti analītiskajā daļā, tika noskaidrots, ka pārdošanas kampaņas un akcijas cenas ir svarīgs rīks uzņēmuma SIA “Rimi Baltic” produktu virzīšanai tirgū un ir iespējams uzlabot akcijas veidošanas procesu. Pētījuma daļā veicot intervijas tika noskaidrots ka akciju rīka ieviešanā ir daudz nepilnības, kuras būtu nepieciešams izvērtēt un atrisināt. Veikto interviju laikā tika atklāts, ka akciju vadītāji uzskata, ka jaunais rīks ir nepārredzams, tajā trūkst informācijas un pašlaik tas aizņem vairāk laika kā akciju fails. Aprēķinu daļā tika izvērtēti projekta turpmākie riski un atrastās problēmas.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Elcere L., Štrausa E. (2021) Akciju plānošanas rīka ieviešana mazumtirdzniecības uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma «Uzņēmējdarbība un vadīšana » 60 lpp |
Keywords |
kampaņas, tirdzniecībam, uzņēmums |
Keywords in English |
campaign, trading, company |
Language |
lv |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
07.06.2021 09:59:20 |