Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ražošanas inženierzinības un vadība |
Nosaukums |
Klientu uztveres identifikācija un novērtējums par Indijas automobiļu uzņēmumu zīmola tēlu un tā ietekme uz biznesa modeļiem |
Nosaukums angļu valodā |
Identification and Evaluation of Customer Perception on Brand Image of Automobile Firms in India and Its Impact on Business Models |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Deniss Ščeulovs |
Recenzents |
Asoc. prof., Dr. oec. Dmitrijs Solovjovs |
Anotācija |
Maģistra darba autores: Anandhu Vijayakumar
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec., Asoc. Prof. Deniss Ščeulovs
Maģistra darba temats: Klientu uztveres identifikācija un novērtējums par Indijas automobiļu uzņēmumu zīmola tēlu un tā ietekme uz biznesa modeļiem
Maģistra darbs rakstīts: ir uzrakstīts angļu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 105 lpp., tajā iekļauti 16 attēli, 26 tabulas, 22 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 52 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 8 lpp pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Ņemot vērā klientu apmierinātības nepieciešamību, šī pētījuma mērķis bija novērtēt klientu attieksmi pret kompakto sporta apvidus automobiļu (SUV) modeļu zīmolu Indijas automobiļu rūpniecībā un tā ietekmi uz biznesa modeļiem. Statistiskā metode, piemēram, Pīrsona korelācija un regresijas analīze, tiek izmantota, lai pārbaudītu saistību starp klienta attieksmi pret zīmola tēlu un klientu apmierinātību. Dispersijas analīzi (ANOVA) izmanto, lai identificētu klientu apmierinātību ar dažādu zīmolu. Statistikas analīzēs tika pierādīts, ka klientu attieksme pret zīmola tēlu un klientu apmierinātību ir ievērojami saistīta. Tas nozīmē, ka zīmola tēlam ir būtiska loma klientu apmierinātībā un tas palīdz veidot spēcīgas pozīcijas visiem ražotājiem konkurences tirgū. No šī motīva tiek izmantots analītiskās hierarhijas process (AHP), lai sarindotu kritisko faktoru, kas ietekmē kompakto apvidus automobiļu ražotāja zīmola tēlu biznesa modeļu izstrādei, pamatojoties uz zīmola tēlu. Rezultātā tika ierosināts, ka tādiem faktoriem kā drošība un uzticamība, tehnoloģija un degvielas patēriņa efektivitāte ir augstāka un tie būtiski ietekmē kompakto SUV modeļu zīmolu.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Anandhu, A., Ščeulovs, D. (2021). Klientu uztveres novērtējums par Indijas automobiļu firmu zīmola tēlu un ietekme uz biznesa modeļiem. Maģistra darbs. Rīga: RTU, IEVF Baltech studiju centrs, maģistra akadēmiskā studiju programma “Ražošanas inženierzinības un vadība”, 105 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Kompakts SUV tirgus, Statistikas analīze, Zīmola tēls, Klientu apmierinātība, Analītiskās hierarhijas process (AHP) |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Compact SUV Market, Statistical Analysis, Brand image, Customer satisfaction, Analytic hierarchy process (AHP) |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2021 06:15:38 |