Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Klientu apmierinātība mazajos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas
Nosaukums angļu valodā Customer satisfaction in small businesses: challenges and opportunities
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents L. Kamola
Anotācija Bakalaura darba autors: Rutvik Hasmukhbhai Nakrani Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Doc., Dr. V. Šatrevičs Bakalaura darba temats: Klientu apmierinātība mazajos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas Bakalaura darbs rakstīts Angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas, izpētes daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darbs sastāv no 59 lapaspusēm, tajā ir 26 attēli un 2 tabulas. Izmantotās literatūras un resursu sarakstā ir 54 lapaspuses angļu valodā, kas ir pievienotas darbam.. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījumā datu analīze tika veikta 60 maziem uzņēmumiem Indijā. Primārie dati tika savākti no izstrādātās anketas. Aptaujā piedalījās Indijas mazo uzņēmumu īpašnieki un vadītāji. Tika mērīti faktoru ietekme uz klientu apmierinātību un klientu lojalitāti. Datu analīzei un interpretācijai ir izmantota SPSS programmatūra. Rezultāts parāda, ka cena ievērojami ietekmē klientu apmierinātību un ka klientu apmierinātība būtiski ietekmē klientu lojalitāti. Turklāt mazo uzņēmumu īpašnieki ir arī apstiprinājuši, ka klientu vēlmju izpratne ir liels izaicinājums klientu apmierinātības izpētē. Viņiem trūkst klientu personisko datu par pirkšanas paradumiem un ir grūti noteikt reklāmu "no mutes mutē".
Atslēgas vārdi Klientu apmierinātība
Atslēgas vārdi angļu valodā Customer Satisfaction
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 06.06.2021 16:36:02