Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu apmierinātība mazajos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas |
Nosaukums angļu valodā |
Customer satisfaction in small businesses: challenges and opportunities |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
Recenzents |
L. Kamola |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Rutvik Hasmukhbhai Nakrani
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Doc., Dr. V. Šatrevičs
Bakalaura darba temats: Klientu apmierinātība mazajos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas
Bakalaura darbs rakstīts Angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas, izpētes daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darbs sastāv no 59 lapaspusēm, tajā ir 26 attēli un 2 tabulas. Izmantotās literatūras un resursu sarakstā ir 54 lapaspuses angļu valodā, kas ir pievienotas darbam..
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījumā datu analīze tika veikta 60 maziem uzņēmumiem Indijā. Primārie dati tika savākti no izstrādātās anketas. Aptaujā piedalījās Indijas mazo uzņēmumu īpašnieki un vadītāji. Tika mērīti faktoru ietekme uz klientu apmierinātību un klientu lojalitāti. Datu analīzei un interpretācijai ir izmantota SPSS programmatūra. Rezultāts parāda, ka cena ievērojami ietekmē klientu apmierinātību un ka klientu apmierinātība būtiski ietekmē klientu lojalitāti. Turklāt mazo uzņēmumu īpašnieki ir arī apstiprinājuši, ka klientu vēlmju izpratne ir liels izaicinājums klientu apmierinātības izpētē. Viņiem trūkst klientu personisko datu par pirkšanas paradumiem un ir grūti noteikt reklāmu "no mutes mutē". |
Atslēgas vārdi |
Klientu apmierinātība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer Satisfaction |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2021 16:36:02 |