Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Klientu apmierinātība mazajos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas
Title in English Customer satisfaction in small businesses: challenges and opportunities
Department Institute of Business Engineering and Management
Scientific advisor Vladimirs Šatrevičs
Reviewer L. Kamola
Abstract Bakalaura darba autors: Rutvik Hasmukhbhai Nakrani Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Doc., Dr. V. Šatrevičs Bakalaura darba temats: Klientu apmierinātība mazajos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas Bakalaura darbs rakstīts Angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas, izpētes daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darbs sastāv no 59 lapaspusēm, tajā ir 26 attēli un 2 tabulas. Izmantotās literatūras un resursu sarakstā ir 54 lapaspuses angļu valodā, kas ir pievienotas darbam.. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījumā datu analīze tika veikta 60 maziem uzņēmumiem Indijā. Primārie dati tika savākti no izstrādātās anketas. Aptaujā piedalījās Indijas mazo uzņēmumu īpašnieki un vadītāji. Tika mērīti faktoru ietekme uz klientu apmierinātību un klientu lojalitāti. Datu analīzei un interpretācijai ir izmantota SPSS programmatūra. Rezultāts parāda, ka cena ievērojami ietekmē klientu apmierinātību un ka klientu apmierinātība būtiski ietekmē klientu lojalitāti. Turklāt mazo uzņēmumu īpašnieki ir arī apstiprinājuši, ka klientu vēlmju izpratne ir liels izaicinājums klientu apmierinātības izpētē. Viņiem trūkst klientu personisko datu par pirkšanas paradumiem un ir grūti noteikt reklāmu "no mutes mutē".
Keywords Klientu apmierinātība
Keywords in English Customer Satisfaction
Language eng
Year 2021
Date and time of uploading 06.06.2021 16:36:02