Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Klientu apmierinātība mazajos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas |
Title in English |
Customer satisfaction in small businesses: challenges and opportunities |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Vladimirs Šatrevičs |
Reviewer |
L. Kamola |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Rutvik Hasmukhbhai Nakrani
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Doc., Dr. V. Šatrevičs
Bakalaura darba temats: Klientu apmierinātība mazajos uzņēmumos: izaicinājumi un iespējas
Bakalaura darbs rakstīts Angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas, izpētes daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darbs sastāv no 59 lapaspusēm, tajā ir 26 attēli un 2 tabulas. Izmantotās literatūras un resursu sarakstā ir 54 lapaspuses angļu valodā, kas ir pievienotas darbam..
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījumā datu analīze tika veikta 60 maziem uzņēmumiem Indijā. Primārie dati tika savākti no izstrādātās anketas. Aptaujā piedalījās Indijas mazo uzņēmumu īpašnieki un vadītāji. Tika mērīti faktoru ietekme uz klientu apmierinātību un klientu lojalitāti. Datu analīzei un interpretācijai ir izmantota SPSS programmatūra. Rezultāts parāda, ka cena ievērojami ietekmē klientu apmierinātību un ka klientu apmierinātība būtiski ietekmē klientu lojalitāti. Turklāt mazo uzņēmumu īpašnieki ir arī apstiprinājuši, ka klientu vēlmju izpratne ir liels izaicinājums klientu apmierinātības izpētē. Viņiem trūkst klientu personisko datu par pirkšanas paradumiem un ir grūti noteikt reklāmu "no mutes mutē". |
Keywords |
Klientu apmierinātība |
Keywords in English |
Customer Satisfaction |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
06.06.2021 16:36:02 |