Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Finanšu inženierija
Nosaukums Pilna servisa degvielas uzpildes staciju klientu apkalpošanas ķēžu modelēšana pēc masu apkalpošanas teorijas metodēm
Nosaukums angļu valodā Full-service Fuel Stations Customer Service Chain Modelling by using the Methods of Queuing Theory
Struktūrvienība 12500 Lietišķās matemātikas institūts
Darba vadītājs Nataļja Budkina
Recenzents asoc.prof. Konstantīns Kozlovskis, IEVF
Anotācija Bakalaura darba tēma ir masu apkalpošanas teorijas pielietojums pilna servisa degvielas uzpildes staciju (DUS) klientu apkalpošanas efektivitātes noteikšanai. Darba mērķis ir balstoties uz masu apkalpošanas teorijas pamatiem izstrādāt DUS modeļus, kas atbilst realitātei un ar simulāciju palīdzību novērtēt to darbības efektivitāti dažādu klientu plūsmu ietekmē. Darbs sastāv no četrām daļām, masu apkalpošanas teorijas izklāsta, transporta degvielas nozares Latvijā un pētāmā objekta apraksta, masu apkalpošanas sistēmu modeļu apraksta un veidošanas lietojumprogrammatūrā AnyLogic, un simulāciju rezultātu analīzes. Darba beigās veikti secinājumi par pilna servisa DUS klientu apkalpošanas efektivitāti un izvirzīti priekšlikumi problēmas pētīšanas attīstībai.
Atslēgas vārdi Masu apkalpošanas teorija, klientu apkalpošanas ķēdes, modelēšana, AnyLogic
Atslēgas vārdi angļu valodā Queueing theory, costumer service chains, modelling, AnyLogic
Valoda lv
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 05.06.2021 22:20:29