Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Finanšu inženierija |
Nosaukums |
Pilna servisa degvielas uzpildes staciju klientu apkalpošanas ķēžu modelēšana pēc masu apkalpošanas teorijas metodēm |
Nosaukums angļu valodā |
Full-service Fuel Stations Customer Service Chain Modelling by using the Methods of Queuing Theory |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Nataļja Budkina |
Recenzents |
asoc.prof. Konstantīns Kozlovskis, IEVF |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir masu apkalpošanas teorijas pielietojums pilna servisa degvielas uzpildes staciju (DUS) klientu apkalpošanas efektivitātes noteikšanai. Darba mērķis ir balstoties uz masu apkalpošanas teorijas pamatiem izstrādāt DUS modeļus, kas atbilst realitātei un ar simulāciju palīdzību novērtēt to darbības efektivitāti dažādu klientu plūsmu ietekmē. Darbs sastāv no četrām daļām, masu apkalpošanas teorijas izklāsta, transporta degvielas nozares Latvijā un pētāmā objekta apraksta, masu apkalpošanas sistēmu modeļu apraksta un veidošanas lietojumprogrammatūrā AnyLogic, un simulāciju rezultātu analīzes. Darba beigās veikti secinājumi par pilna servisa DUS klientu apkalpošanas efektivitāti un izvirzīti priekšlikumi problēmas pētīšanas attīstībai. |
Atslēgas vārdi |
Masu apkalpošanas teorija, klientu apkalpošanas ķēdes, modelēšana, AnyLogic |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Queueing theory, costumer service chains, modelling, AnyLogic |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.06.2021 22:20:29 |