Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Financial Engineering |
Title in original language |
Pilna servisa degvielas uzpildes staciju klientu apkalpošanas ķēžu modelēšana pēc masu apkalpošanas teorijas metodēm |
Title in English |
Full-service Fuel Stations Customer Service Chain Modelling by using the Methods of Queuing Theory |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Nataļja Budkina |
Reviewer |
asoc.prof. Konstantīns Kozlovskis, IEVF |
Abstract |
Bakalaura darba tēma ir masu apkalpošanas teorijas pielietojums pilna servisa degvielas uzpildes staciju (DUS) klientu apkalpošanas efektivitātes noteikšanai. Darba mērķis ir balstoties uz masu apkalpošanas teorijas pamatiem izstrādāt DUS modeļus, kas atbilst realitātei un ar simulāciju palīdzību novērtēt to darbības efektivitāti dažādu klientu plūsmu ietekmē. Darbs sastāv no četrām daļām, masu apkalpošanas teorijas izklāsta, transporta degvielas nozares Latvijā un pētāmā objekta apraksta, masu apkalpošanas sistēmu modeļu apraksta un veidošanas lietojumprogrammatūrā AnyLogic, un simulāciju rezultātu analīzes. Darba beigās veikti secinājumi par pilna servisa DUS klientu apkalpošanas efektivitāti un izvirzīti priekšlikumi problēmas pētīšanas attīstībai. |
Keywords |
Masu apkalpošanas teorija, klientu apkalpošanas ķēdes, modelēšana, AnyLogic |
Keywords in English |
Queueing theory, costumer service chains, modelling, AnyLogic |
Language |
lv |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
05.06.2021 22:20:29 |