Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Financial Engineering
Title in original language Pilna servisa degvielas uzpildes staciju klientu apkalpošanas ķēžu modelēšana pēc masu apkalpošanas teorijas metodēm
Title in English Full-service Fuel Stations Customer Service Chain Modelling by using the Methods of Queuing Theory
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Nataļja Budkina
Reviewer asoc.prof. Konstantīns Kozlovskis, IEVF
Abstract Bakalaura darba tēma ir masu apkalpošanas teorijas pielietojums pilna servisa degvielas uzpildes staciju (DUS) klientu apkalpošanas efektivitātes noteikšanai. Darba mērķis ir balstoties uz masu apkalpošanas teorijas pamatiem izstrādāt DUS modeļus, kas atbilst realitātei un ar simulāciju palīdzību novērtēt to darbības efektivitāti dažādu klientu plūsmu ietekmē. Darbs sastāv no četrām daļām, masu apkalpošanas teorijas izklāsta, transporta degvielas nozares Latvijā un pētāmā objekta apraksta, masu apkalpošanas sistēmu modeļu apraksta un veidošanas lietojumprogrammatūrā AnyLogic, un simulāciju rezultātu analīzes. Darba beigās veikti secinājumi par pilna servisa DUS klientu apkalpošanas efektivitāti un izvirzīti priekšlikumi problēmas pētīšanas attīstībai.
Keywords Masu apkalpošanas teorija, klientu apkalpošanas ķēdes, modelēšana, AnyLogic
Keywords in English Queueing theory, costumer service chains, modelling, AnyLogic
Language lv
Year 2021
Date and time of uploading 05.06.2021 22:20:29