Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Uzņēmējdarbības vides novērtēšanas faktori Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Determinants of Business Environment in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Irina Voronova |
Recenzents |
prof. N.Lāce |
Anotācija |
Indijas uzņēmējdarbības vidi veidoja valdības iesaistīšanās, zemie ienākumi un daudzkultūru iedzīvotāju skaits, kā arī pandēmijas un ekonomikas lejupslīde, kuras rezultātā zaudēja neskaitāmus uzņēmumus. Par laimi, pēc krīzes pārvarēšanas nekas netiek palaists garām. Tā vietā, lai izelpotu atvieglojumu un atgrieztos ikdienas darbos, labāk ir pielikt pūles, lai attīstītu biznesu nākotnei un veidotu uzņēmumu atbilstoši pašreizējo klientu prasībām un vēlmēm. Biznesā ir sagaidāmi dažādi sakāves, kļūdu un katastrofu veidi. Tas ir atkarīgs no uzņēmuma spējas saglabāt darbību katastrofas gadījumā. Uzņēmumiem ir jāpārbauda klienti, jārūpējas par tendencēm, jāuztur labi ieraksti un jāpieņem digitalizācija. Pandēmijas izvirzīto dilemmu ir grūti atrisināt, un tas prasa vairākus gadus ilgu darbu, pirms uzliesmojums beidzot ir beidzies. Izpratne par tirgus tendencēm un agresīva tiekšanās pēc nozares pārstrukturēšanas iespējas ļaus paplašināt produktu portfeli un attīstību. |
Atslēgas vārdi |
uzņēmējdarbības vide,Tata,Ekonomika |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
business environment,Tata,Economy |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.06.2021 20:09:07 |