Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Uzņēmējdarbības vides novērtēšanas faktori Indijā |
Title in English |
Determinants of Business Environment in India |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Irina Voronova |
Reviewer |
prof. N.Lāce |
Abstract |
Indijas uzņēmējdarbības vidi veidoja valdības iesaistīšanās, zemie ienākumi un daudzkultūru iedzīvotāju skaits, kā arī pandēmijas un ekonomikas lejupslīde, kuras rezultātā zaudēja neskaitāmus uzņēmumus. Par laimi, pēc krīzes pārvarēšanas nekas netiek palaists garām. Tā vietā, lai izelpotu atvieglojumu un atgrieztos ikdienas darbos, labāk ir pielikt pūles, lai attīstītu biznesu nākotnei un veidotu uzņēmumu atbilstoši pašreizējo klientu prasībām un vēlmēm. Biznesā ir sagaidāmi dažādi sakāves, kļūdu un katastrofu veidi. Tas ir atkarīgs no uzņēmuma spējas saglabāt darbību katastrofas gadījumā. Uzņēmumiem ir jāpārbauda klienti, jārūpējas par tendencēm, jāuztur labi ieraksti un jāpieņem digitalizācija. Pandēmijas izvirzīto dilemmu ir grūti atrisināt, un tas prasa vairākus gadus ilgu darbu, pirms uzliesmojums beidzot ir beidzies. Izpratne par tirgus tendencēm un agresīva tiekšanās pēc nozares pārstrukturēšanas iespējas ļaus paplašināt produktu portfeli un attīstību. |
Keywords |
uzņēmējdarbības vide,Tata,Ekonomika |
Keywords in English |
business environment,Tata,Economy |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
05.06.2021 20:09:07 |