Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Telemārketinga efektivitātes novērtēšanas projekts telekomunikāciju uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Project of Evaluation of the Effectiveness of Telemarketing in the Telecommunication Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Deniss Ščeulovs |
Recenzents |
E.Kehris |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Dmitrijs Melderis
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: asoc. profesors Dr.oec. Deniss Ščeulovs
Bakalaura darba temats: Telemārketinga efektivitātes novērtēšanas projekts telekomunikāciju uzņēmumā
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 15 attēli, 22 tabulas, 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 12 avoti latviešu, 11 angļu, un 11 krievu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba mērķis ir novērtēt telepārdošanas nodaļas darba efektivitāti Telekomunikāciju uzņēmuma. Darba gaitā tika izpētīts telepārdošanas nodaļas darbs un tika konstatēts, ka tehnisko nodrošinājumu nepilnības dēļ, telepārdošanas aģenti strādā ne tik efektīvi, cik tie varētu. Tika izvirzīti priekšlikumi telepārdošanas aģentu labsajūtas un efektivitātes paaugstināšanai, nomainot zvanu centra aparatūru un programmatūru uz darba autora piedāvāto. Tika sastādīts jauninājumu ieviešanas plāns un aprēķinātas ieviešanas izmaksas, ka arī potenciālie papildus ienākumi kuri sekos pēc priekšlikumu īstenošanas.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Melderis, D., Ščeulovs, D. (2021). Telemārketinga efektivitātes novērtēšanas projekts telekomunikāciju uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma «Uzņēmējdarbība un vadīšana» 65 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Telekomunikācijas, Telepārdošana, Telemārketings, Efektivitāte, Apmierinātība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Telecommunications, Telemarketing, Effectiveness, Satisfaction |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2021 23:48:23 |