Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu apkalpošanas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Improving Customer Service in a Wholesale Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
E.Kehris |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Aiguļa Ibragimova
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr. oec., Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Klientu apkalpošanas pilnveidošana vairumtirdzniecības
uzņēmumā.
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 103 lpp., tajā iekļauti 24 attēli, 16 tabulas. Izmantotās literatūras
un avotu sarakstā ietverti: 39 avoti latviešu, 9 angļu valodā. Darbam pievienoti 20 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba mērķis ir identificēt vairumtirdzniecības uzņēmuma “X” klientu apkalpošanas kvalitātes
pilnveidošanas virzienus un izstrādāt klientu apkalpošanas efektivitātes paaugstināšanas
pasākumus. Pēc uzņēmuma veiktās analīzes, un veikta pētījuma darbā, tiek secināts, ka
uzņēmumam nepieciešams vispirms izstrādāt klientu apkalpošanas nodaļas darbinieku
apmācību un motivācijas sistēmu, lai pilnveidotu uzņēmuma klientu apkalpošanas kvalitāti.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Ibragimova, A., Greitāne, R. (2021). Klientu
apkalpošanas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU,
IEVF UIVI IUV, bakalaura profesionālā studiju programma «Uzņēmējdarbība un vadība» 103
lpp. |
Atslēgas vārdi |
Klientu apkalpošana, klientu apkalpošanas kvalitāte, vairumtirdzniecības uzņēmums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer service, customer service quality, wholesale company |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2021 15:07:14 |