Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Klientu apkalpošanas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
Title in English Improving Customer Service in a Wholesale Company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer E.Kehris
Abstract Bakalaura darba autore: Aiguļa Ibragimova Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr. oec., Rita Greitāne Bakalaura darba temats: Klientu apkalpošanas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā. Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 103 lpp., tajā iekļauti 24 attēli, 16 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 39 avoti latviešu, 9 angļu valodā. Darbam pievienoti 20 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba mērķis ir identificēt vairumtirdzniecības uzņēmuma “X” klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošanas virzienus un izstrādāt klientu apkalpošanas efektivitātes paaugstināšanas pasākumus. Pēc uzņēmuma veiktās analīzes, un veikta pētījuma darbā, tiek secināts, ka uzņēmumam nepieciešams vispirms izstrādāt klientu apkalpošanas nodaļas darbinieku apmācību un motivācijas sistēmu, lai pilnveidotu uzņēmuma klientu apkalpošanas kvalitāti. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Ibragimova, A., Greitāne, R. (2021). Klientu apkalpošanas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, IEVF UIVI IUV, bakalaura profesionālā studiju programma «Uzņēmējdarbība un vadība» 103 lpp.
Keywords Klientu apkalpošana, klientu apkalpošanas kvalitāte, vairumtirdzniecības uzņēmums
Keywords in English Customer service, customer service quality, wholesale company
Language lv
Year 2021
Date and time of uploading 04.06.2021 15:07:14