| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Uzbekistānas tūrisma mārketinga analīze un attīstības perspektīvas |
| Nosaukums angļu valodā |
Marketing analysis and perspective of tourism development in Uzbekistan |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
| Recenzents |
L. Kamola |
| Anotācija |
Bakalaura darba autors: Rushana Mamadalieva
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Uzbekistānas tūrisma mārketinga analīze un attīstības perspektīvas
Bakalaura darbsrakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un pētījumu daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 63 lpp, tajā iekļauti 1 attēli, 6 tabulas, 8 figūras. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 27 avoti angļu valodā, 19 avoti krievu valodā, 1 avots franču valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba teorētiskā daļa ietver tūrisma būtības un sociālo funkciju literatūras analīzi; mārketings tūrismā (ideja, koncepcija, stratēģija); veicināšana un perspektīva tās potenciāla attīstībai Uzbekistānā.
Pētījuma daļa ietver Uzbekistānas vīzu politikas koncepciju, Uzbekistānas tūrisma plūsmas statistikas datus, tūrisma uzņēmuma mārketinga operāciju analīzi un uzlabojumus.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Mamadalieva, R. (2021). Uzbekistānas tūrisma mārketinga analīze un attīstības perspektīvas. Bakalaura darbs/ R. Mamadalieva, I. Andersone.-Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana", 63 lpp. |
| Atslēgas vārdi |
Tūrisma nozare, mārketinga problēma tūrisma uzņēmumos, tūrisma nozares attīstība Uzbekistānā, mārketinga aktivitātes tūrisma nozarē, iespējamās mārketinga stratēģijas tūrisma uzņēmumiem, mārketinga koncepcijas |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Tourism industry, problem of marketing at tourist enterprises, progress of tourism industry in Uzbekistan, marketing activities in tourism industry, possible marketing strategies for tourism companies, marketing concepts |
| Valoda |
eng |
| Gads |
2021 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2021 11:22:52 |