Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Finanšu inženierija |
Nosaukums |
Masu apkalpošanas teorijas pielietojums attālinātajā klientu apkalpošanā |
Nosaukums angļu valodā |
Application of Queuing Theory for Remote Customer Service |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Nataļja Budkina |
Recenzents |
Ilze Zariņa, BTA |
Anotācija |
Bakalaura darba izstrādes laikā tiek izzināta masu apkalpošanas teorija, tās definīcijas, modeļi un pielietojumi. Darbā tiek apstrādāta uzņēmuma “X” pieejamā datu bāze. Izanalizējot pieejamo datu bāzi tiek izmantota masu apkalpošanas teorija. Darbā tiek aplūkoti masu apkalpošanas modeļi ar ierobežotu gaidīšanas laiku. Izzinot lietojumprogrammatūru Java Modelling Tools tiek izveidota sistēmas shēma, kurai atbilstoši veic simulācijas. Ar simulāciju palīdzību pētīti dažādi sistēmas varianti, mainot darbinieku skaitu. Simulāciju rezultātus izanalizē un veic secinājumus.
Bakalaura darbs sastāv no 37.lpp, 15 attēliem un 3 tabulām. |
Atslēgas vārdi |
Masu apkalpošanas teorija, attālinātā klientu apkalpošanas, Java Modelling Tools, sistēmas simulāciju rādītāji. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Queueing theory, remote customer service, Java Modeling Tools, simulation system indicators |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2021 16:05:46 |