Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Finanšu inženierija
Nosaukums Masu apkalpošanas teorijas pielietojums attālinātajā klientu apkalpošanā
Nosaukums angļu valodā Application of Queuing Theory for Remote Customer Service
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Nataļja Budkina
Recenzents Ilze Zariņa, BTA
Anotācija Bakalaura darba izstrādes laikā tiek izzināta masu apkalpošanas teorija, tās definīcijas, modeļi un pielietojumi. Darbā tiek apstrādāta uzņēmuma “X” pieejamā datu bāze. Izanalizējot pieejamo datu bāzi tiek izmantota masu apkalpošanas teorija. Darbā tiek aplūkoti masu apkalpošanas modeļi ar ierobežotu gaidīšanas laiku. Izzinot lietojumprogrammatūru Java Modelling Tools tiek izveidota sistēmas shēma, kurai atbilstoši veic simulācijas. Ar simulāciju palīdzību pētīti dažādi sistēmas varianti, mainot darbinieku skaitu. Simulāciju rezultātus izanalizē un veic secinājumus. Bakalaura darbs sastāv no 37.lpp, 15 attēliem un 3 tabulām.
Atslēgas vārdi Masu apkalpošanas teorija, attālinātā klientu apkalpošanas, Java Modelling Tools, sistēmas simulāciju rādītāji.
Atslēgas vārdi angļu valodā Queueing theory, remote customer service, Java Modeling Tools, simulation system indicators
Valoda lv
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2021 16:05:46