Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Financial Engineering |
Title in original language |
Masu apkalpošanas teorijas pielietojums attālinātajā klientu apkalpošanā |
Title in English |
Application of Queuing Theory for Remote Customer Service |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Nataļja Budkina |
Reviewer |
Ilze Zariņa, BTA |
Abstract |
Bakalaura darba izstrādes laikā tiek izzināta masu apkalpošanas teorija, tās definīcijas, modeļi un pielietojumi. Darbā tiek apstrādāta uzņēmuma “X” pieejamā datu bāze. Izanalizējot pieejamo datu bāzi tiek izmantota masu apkalpošanas teorija. Darbā tiek aplūkoti masu apkalpošanas modeļi ar ierobežotu gaidīšanas laiku. Izzinot lietojumprogrammatūru Java Modelling Tools tiek izveidota sistēmas shēma, kurai atbilstoši veic simulācijas. Ar simulāciju palīdzību pētīti dažādi sistēmas varianti, mainot darbinieku skaitu. Simulāciju rezultātus izanalizē un veic secinājumus.
Bakalaura darbs sastāv no 37.lpp, 15 attēliem un 3 tabulām. |
Keywords |
Masu apkalpošanas teorija, attālinātā klientu apkalpošanas, Java Modelling Tools, sistēmas simulāciju rādītāji. |
Keywords in English |
Queueing theory, remote customer service, Java Modeling Tools, simulation system indicators |
Language |
lv |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
02.06.2021 16:05:46 |