Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
E-komercijas izaugsmes novērtējums mazos un vidējos uzņēmumos Indijā COVID-19 pandēmijas laikā. |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment on Growth of E-commerce on Small and Medium Enterprises in India During Pandemic COVID-19. |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Asoc. profesore Dr. oec. I. Judrupa |
Anotācija |
Teorētiskajā daļā apskatīta e-komercijas, definīcijas, pieaugošās tendences un e-komercijas platformas un sociālo mediju izmantošanu mazajiem un vidējiem uzņēmumiem Indijā, to lomu un digitālo transformāciju un jaunākajiem notikumiem un dažādiem faktoriem, kas ietekmē e-komerciju. Šī daļa sniedz dziļas zināšanas par e-komercijas izaugsmi un dažādām problēmām, ar kurām saskaras mazie un vidējie uzņēmumi pandēmijas Covid-19 laikā.
Metodiskajā daļā atspoguļots pētījuma plāns, instrumenti, datu vākšanas un apstrādes metodes, ko autore izmantojusi analīzei.
Empīriskajā daļā iekļauta veiktās aptaujas rezultāti ar aprakstošo analīzi, strukturālās modelēšanas analīzi, faktoru analīzi, kas tiek izmantota, lai identificētu faktorus e-komercijas ieviešanai MVU un rezultātu atrašanai, kā arī ir veikta regresijas analīze.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Nikita Shyamsukha Jhabbarmal: E-komercijas izaugsmes novērtējums mazos un vidējos uzņēmumos Indijā COVID-19 pandēmijas laikā/D. Nikita Shyamsukha Jhabbarmal, I. Andersone. – Rīga RTU, IEVF, studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 2021. - 87 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Pārdošanas kanāli, tekstilrūpniecība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Sales Channel, Textile Industry |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2021 23:22:01 |