Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
E-komercijas izaugsmes novērtējums mazos un vidējos uzņēmumos Indijā COVID-19 pandēmijas laikā. |
Title in English |
Assessment on Growth of E-commerce on Small and Medium Enterprises in India During Pandemic COVID-19. |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Asoc. profesore Dr. oec. I. Judrupa |
Abstract |
Teorētiskajā daļā apskatīta e-komercijas, definīcijas, pieaugošās tendences un e-komercijas platformas un sociālo mediju izmantošanu mazajiem un vidējiem uzņēmumiem Indijā, to lomu un digitālo transformāciju un jaunākajiem notikumiem un dažādiem faktoriem, kas ietekmē e-komerciju. Šī daļa sniedz dziļas zināšanas par e-komercijas izaugsmi un dažādām problēmām, ar kurām saskaras mazie un vidējie uzņēmumi pandēmijas Covid-19 laikā.
Metodiskajā daļā atspoguļots pētījuma plāns, instrumenti, datu vākšanas un apstrādes metodes, ko autore izmantojusi analīzei.
Empīriskajā daļā iekļauta veiktās aptaujas rezultāti ar aprakstošo analīzi, strukturālās modelēšanas analīzi, faktoru analīzi, kas tiek izmantota, lai identificētu faktorus e-komercijas ieviešanai MVU un rezultātu atrašanai, kā arī ir veikta regresijas analīze.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Nikita Shyamsukha Jhabbarmal: E-komercijas izaugsmes novērtējums mazos un vidējos uzņēmumos Indijā COVID-19 pandēmijas laikā/D. Nikita Shyamsukha Jhabbarmal, I. Andersone. – Rīga RTU, IEVF, studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 2021. - 87 lpp. |
Keywords |
Pārdošanas kanāli, tekstilrūpniecība |
Keywords in English |
Sales Channel, Textile Industry |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
01.06.2021 23:22:01 |