Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mazumtirdzniecības sadales kanālu izvēles alternatīvu novērtējums milleniāļu paaudzei Latvijā un Šrilankā
Nosaukums angļu valodā Evaluation of Retail Distribution Channel Alternatives for Millennial Generation in Latvia and Sri Lanka
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Dr. oec. A. Straujuma, docente
Anotācija Maģistra darba autors: Wadana Thuwakku Mudiyanselage Hasindu Sandaruwan Bandara Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec.I. Andersone Maģistra darba temats: Mazumtirdzniecības izplatīšanas kanālu alternatīvu novērtējums millenial un Z paaudzēm Latvijā un Šrilankā Maģistra darbs rakstīts ir rakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas, metodiskās daļas, empīriskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 92 lpp., Tajā ietilpst 28 attēli, 27 tabulas, Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 72 avoti angļu valodā. Darbam ir 2 pielikumi Maģistra darba galvenie rezultāti: Neskatoties uz pandēmiju, Milleniāļi un Z paaudze Latvijā un Šrilankā joprojām dod priekšroku mazumtirdzniecībai veikalos, un pastāv ievērojama korelācija starp 7 faktoriem, kas ietekmē mileniāļu un Z paaudzes patērētāju uzvedību, un mazumtirdzniecības izplatīšanas kanālu alternatīvām. Konstatētie septiņi faktori ir cena, laika ierobežojumi, ērtības, vide, sociālā pieredze, priekšmetu svaigums un nestāvēšana rindā. Preču svaigumam un mazumtirdzniecības iepirkšanās sociālajai pieredzei ir spēcīgas pozitīvas attiecības ar mazumtirdzniecības izplatīšanas kanālu alternatīvām. Tika konstatēts, ka gan Latvijā, gan Šrilankā mazumtirdzniecības mobilo aplikāciju popularitāte ir mazāka. Milleniāļiem un Z paaudzei pašiem ir atšķirīgas raksturīgas iezīmes, īpašības un uzvedības modeļi, kurus var iedalīt 5 segmentos pa 3 uzvedības iezīmēm. Noteiktie milleniāļu un z paudzes segmenti tiek nosaukti kā Solo pircēji, Pakļauti piedāvājumiem , Labklājības dzīvesstila piekritēji, Ietekmīgi Klejotāji un Priekšzīmīgi Pionieri. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Bandara W.T.M.H.S. (2021) Mazumtirdzniecības sadales kanālu izvēles alternatīvu novērtējums milleniāļu un z paaudzēm Latvijā un Šrilankā Maģistra darbs/ Bandara W.T.M.H.S, I. Andersone.- Rīga: RTU, UIVI, “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 92 lpp.
Atslēgas vārdi millenials, Z paaudze, Mazumtirdzniecība
Atslēgas vārdi angļu valodā Millennial Gen z, Retail shopping, In store retail shopping, Online retail shopping, Consumer behavior
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 01.06.2021 19:44:10