Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mākslīga intelekta ietekme uz patērētāju uzvedību un tā izmantošana mārketingā
Nosaukums angļu valodā The impact of artificial intelligence on consumer behavior and its use in marketing
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents K. Kozlovskis
Anotācija Bakalaura darba autors : Abijith Gunasekaran Bharath Bakalaura darba zinātniskais vadītājs : Dr.oec. Vladimirs Šatrevičs Bakalaura darba temats : Mākslīgā intelekta ietekme uz patērētāju uzvedību un tā izmantošana mārketingā Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, analītiskā, pētījumu un aprēķinu daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 62 lpp., tajā iekļauti 23 attēli,. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 45 angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti : Teorētiskā daļa koncentrējas uz mākslīgo intelektu un tā ietekmi uz patērētāja uzvedību. Tas ietver arī mākslīgā intelekta apvienošanu ar lielajiem datiem, vienlaikus koncentrējoties arī uz mākslīgo intelektu mārketingā un lietojumiem, AI un lietu interneta apvienošanu, kiberfizisko sistēmu izskaidrošanu, AI un Bot tehnoloģiju izmantošanu un patērētāju uzvedības novērtējumu ar AI. Pētījuma daļa ietver kiberfizikālo sistēmu novērtēšanu un kiberfizikālo sistēmu arhitektūru. Pētījumā iekļauts tirgus pārskats un viedo rūpnīcu un rūpnieciskās automatizācijas pārskats. Noslēgumā ir novērtējums par patērētāja zināšanām par mākslīgo intelektu.
Atslēgas vārdi artificial intelligence, cyber physical systems, customer behavior.
Atslēgas vārdi angļu valodā Artificial Intelligence, Cyber Physical Systems, Customer Behaviour
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 01.06.2021 14:54:19