Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mākslīga intelekta ietekme uz patērētāju uzvedību un tā izmantošana mārketingā |
Nosaukums angļu valodā |
The impact of artificial intelligence on consumer behavior and its use in marketing |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
Recenzents |
K. Kozlovskis |
Anotācija |
Bakalaura darba autors : Abijith Gunasekaran Bharath
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs : Dr.oec. Vladimirs Šatrevičs
Bakalaura darba temats : Mākslīgā intelekta ietekme uz patērētāju uzvedību un tā izmantošana mārketingā
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, analītiskā, pētījumu un aprēķinu daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 62 lpp., tajā iekļauti 23 attēli,. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 45 angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti : Teorētiskā daļa koncentrējas uz mākslīgo intelektu un tā ietekmi uz patērētāja uzvedību. Tas ietver arī mākslīgā intelekta apvienošanu ar lielajiem datiem, vienlaikus koncentrējoties arī uz mākslīgo intelektu mārketingā un lietojumiem, AI un lietu interneta apvienošanu, kiberfizisko sistēmu izskaidrošanu, AI un Bot tehnoloģiju izmantošanu un patērētāju uzvedības novērtējumu ar AI.
Pētījuma daļa ietver kiberfizikālo sistēmu novērtēšanu un kiberfizikālo sistēmu arhitektūru. Pētījumā iekļauts tirgus pārskats un viedo rūpnīcu un rūpnieciskās automatizācijas pārskats. Noslēgumā ir novērtējums par patērētāja zināšanām par mākslīgo intelektu. |
Atslēgas vārdi |
artificial intelligence, cyber physical systems, customer behavior. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Artificial Intelligence, Cyber Physical Systems, Customer Behaviour |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2021 14:54:19 |