Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Spēļu izstrāde Android ierīcēm Godot vidē |
Nosaukums angļu valodā |
Game Development for Android Devices in Godot Environment |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Marina Uhanova |
Recenzents |
A.Špakova, M.sc.ing., Accenture Latvia, programmatūras testētāja |
Anotācija |
Bakalaura darba tips – trešais tips: produkta vai prototipa izstrāde. Bakalaura darbs veltīts, lai izstrādātu spēles prototipu Android ierīcēm, izmantojot Godot spēles izstrādes programmatūru. Galvenā uzmanība pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: Android spēles industriju izpētei, spēles ideju izstrādei, Godot rīku izpētei, to salīdzināšanai ar Unity un Unreal rīkiem, spēles prototipu izstrādei un lietotāju aptauju veikšanai. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un nobeiguma.
Pirmajā nodaļā “Ievads” ir aprakstīts tēmas aktualitātes, formulēts darba mērķis un uzdevumi.
Otrajā nodaļā “Spēles idejas izstrāde” ir aprakstīta Android videospēļu žanri, tendences, dimensijas un darbā veidotās spēles ideja un tās konkurenti.
Trešajā nodaļā “Spēļu izstrādes programmatūras” ir aprakstīti videospēļu veidošanas dzinēju Unity, Unreal, Godot plusi un mīnusi, spēļu izstrādes Godot sagatavošana un tā lietojumprogrammu saskarne.
Ceturtajā nodaļā “Spēles izstrāde” ir aprakstīta videospēles noformēšana, videospēļu scēnu izstrādi, kā arī aptauja par spēles prototipu.
Nobeigumā tiek aprakstīti atrisinātie darba uzdevumi, piedzīvotās grūtības, izstrādājot spēles prototipu, darba galvenie rezultāti. |
Atslēgas vārdi |
Spēles dzinējs, spēles ideja, scēnas, elementi, spēles, Godot |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Game engine, game idea, scenes, elements, games, Godot |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2021 19:36:52 |