Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Spēļu izstrāde Android ierīcēm Godot vidē
Nosaukums angļu valodā Game Development for Android Devices in Godot Environment
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Marina Uhanova
Recenzents A.Špakova, M.sc.ing., Accenture Latvia, programmatūras testētāja
Anotācija Bakalaura darba tips – trešais tips: produkta vai prototipa izstrāde. Bakalaura darbs veltīts, lai izstrādātu spēles prototipu Android ierīcēm, izmantojot Godot spēles izstrādes programmatūru. Galvenā uzmanība pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: Android spēles industriju izpētei, spēles ideju izstrādei, Godot rīku izpētei, to salīdzināšanai ar Unity un Unreal rīkiem, spēles prototipu izstrādei un lietotāju aptauju veikšanai. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un nobeiguma. Pirmajā nodaļā “Ievads” ir aprakstīts tēmas aktualitātes, formulēts darba mērķis un uzdevumi. Otrajā nodaļā “Spēles idejas izstrāde” ir aprakstīta Android videospēļu žanri, tendences, dimensijas un darbā veidotās spēles ideja un tās konkurenti. Trešajā nodaļā “Spēļu izstrādes programmatūras” ir aprakstīti videospēļu veidošanas dzinēju Unity, Unreal, Godot plusi un mīnusi, spēļu izstrādes Godot sagatavošana un tā lietojumprogrammu saskarne. Ceturtajā nodaļā “Spēles izstrāde” ir aprakstīta videospēles noformēšana, videospēļu scēnu izstrādi, kā arī aptauja par spēles prototipu. Nobeigumā tiek aprakstīti atrisinātie darba uzdevumi, piedzīvotās grūtības, izstrādājot spēles prototipu, darba galvenie rezultāti.
Atslēgas vārdi Spēles dzinējs, spēles ideja, scēnas, elementi, spēles, Godot
Atslēgas vārdi angļu valodā Game engine, game idea, scenes, elements, games, Godot
Valoda lv
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 31.05.2021 19:36:52