Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Spēļu izstrāde Android ierīcēm Godot vidē
Title in English Game Development for Android Devices in Godot Environment
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Marina Uhanova
Reviewer A.Špakova, M.sc.ing., Accenture Latvia, programmatūras testētāja
Abstract Bakalaura darba tips – trešais tips: produkta vai prototipa izstrāde. Bakalaura darbs veltīts, lai izstrādātu spēles prototipu Android ierīcēm, izmantojot Godot spēles izstrādes programmatūru. Galvenā uzmanība pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: Android spēles industriju izpētei, spēles ideju izstrādei, Godot rīku izpētei, to salīdzināšanai ar Unity un Unreal rīkiem, spēles prototipu izstrādei un lietotāju aptauju veikšanai. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un nobeiguma. Pirmajā nodaļā “Ievads” ir aprakstīts tēmas aktualitātes, formulēts darba mērķis un uzdevumi. Otrajā nodaļā “Spēles idejas izstrāde” ir aprakstīta Android videospēļu žanri, tendences, dimensijas un darbā veidotās spēles ideja un tās konkurenti. Trešajā nodaļā “Spēļu izstrādes programmatūras” ir aprakstīti videospēļu veidošanas dzinēju Unity, Unreal, Godot plusi un mīnusi, spēļu izstrādes Godot sagatavošana un tā lietojumprogrammu saskarne. Ceturtajā nodaļā “Spēles izstrāde” ir aprakstīta videospēles noformēšana, videospēļu scēnu izstrādi, kā arī aptauja par spēles prototipu. Nobeigumā tiek aprakstīti atrisinātie darba uzdevumi, piedzīvotās grūtības, izstrādājot spēles prototipu, darba galvenie rezultāti.
Keywords Spēles dzinējs, spēles ideja, scēnas, elementi, spēles, Godot
Keywords in English Game engine, game idea, scenes, elements, games, Godot
Language lv
Year 2021
Date and time of uploading 31.05.2021 19:36:52