Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Tiešraides spēļu straumēšanas metodika vairākām platformām ar atšķirīgu bitu pārraides ātrumu
Nosaukums angļu valodā Live game streaming methodology for Multiple Platforms with different bitrates
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Aleksejs Jurenoks
Recenzents Ilze Andersone
Anotācija Tiešraides straumēšana mūsdienās ir populārs medijs. Spēlētāji izmanto tiešraidi, lai pārraidītu savas spēles. Vairāku straumēšana ir svarīga spēļu tiešraides straumēšanas satura veidotājiem, lai sasniegtu lielāku auditoriju. Izmantojot pašreizējās tehnoloģijas, to var izdarīt tikai ar maksimālu kopējās izšķirtspējas un bitu pārraides ātruma pieņemšanas kvalitāti. Tas ierobežo dažu platformu patieso potenciālu. Izmantojot ārējos serverus, vairāku straumēšanu veic, tikai dublējot ievades straumi. Lai no katras platformas iegūtu vislabāko, straumei ir jāspēj straumēt vairākas reizes ar piemērotu maksimālo bitu pārraides ātrumu un savu izšķirtspēju katrai platformai. Šajā darbā tiek apspriesta šāda risinājuma metodika, tiek veikts eksperiments, kura pamatā ir piedāvātā risinājuma metodoloģija, novērtēts un salīdzināts ar pašreizējo risinājumu, atklājot turpmāko pētījumu vadlīnijas.
Atslēgas vārdi MULTI-STREAMING, BITRATE, RESOLUTION, RTMP, TWITCH, FACEBOOK, YOUTUBE, STREAMLABS OBS
Atslēgas vārdi angļu valodā MULTI-STREAMING, BITRATE, RESOLUTION, RTMP, TWITCH, FACEBOOK, YOUTUBE, STREAMLABS OBS
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2021 14:50:39