Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Tiešraides spēļu straumēšanas metodika vairākām platformām ar atšķirīgu bitu pārraides ātrumu |
Nosaukums angļu valodā |
Live game streaming methodology for Multiple Platforms with different bitrates |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Aleksejs Jurenoks |
Recenzents |
Ilze Andersone |
Anotācija |
Tiešraides straumēšana mūsdienās ir populārs medijs. Spēlētāji izmanto tiešraidi, lai pārraidītu savas spēles. Vairāku straumēšana ir svarīga spēļu tiešraides straumēšanas satura veidotājiem, lai sasniegtu lielāku auditoriju. Izmantojot pašreizējās tehnoloģijas, to var izdarīt tikai ar maksimālu kopējās izšķirtspējas un bitu pārraides ātruma pieņemšanas kvalitāti. Tas ierobežo dažu platformu patieso potenciālu. Izmantojot ārējos serverus, vairāku straumēšanu veic, tikai dublējot ievades straumi. Lai no katras platformas iegūtu vislabāko, straumei ir jāspēj straumēt vairākas reizes ar piemērotu maksimālo bitu pārraides ātrumu un savu izšķirtspēju katrai platformai. Šajā darbā tiek apspriesta šāda risinājuma metodika, tiek veikts eksperiments, kura pamatā ir piedāvātā risinājuma metodoloģija, novērtēts un salīdzināts ar pašreizējo risinājumu, atklājot turpmāko pētījumu vadlīnijas. |
Atslēgas vārdi |
MULTI-STREAMING, BITRATE, RESOLUTION, RTMP, TWITCH, FACEBOOK, YOUTUBE, STREAMLABS OBS |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
MULTI-STREAMING, BITRATE, RESOLUTION, RTMP, TWITCH, FACEBOOK, YOUTUBE, STREAMLABS OBS |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2021 14:50:39 |