Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Tiešraides spēļu straumēšanas metodika vairākām platformām ar atšķirīgu bitu pārraides ātrumu
Title in English Live game streaming methodology for Multiple Platforms with different bitrates
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Aleksejs Jurenoks
Reviewer Ilze Andersone
Abstract Tiešraides straumēšana mūsdienās ir populārs medijs. Spēlētāji izmanto tiešraidi, lai pārraidītu savas spēles. Vairāku straumēšana ir svarīga spēļu tiešraides straumēšanas satura veidotājiem, lai sasniegtu lielāku auditoriju. Izmantojot pašreizējās tehnoloģijas, to var izdarīt tikai ar maksimālu kopējās izšķirtspējas un bitu pārraides ātruma pieņemšanas kvalitāti. Tas ierobežo dažu platformu patieso potenciālu. Izmantojot ārējos serverus, vairāku straumēšanu veic, tikai dublējot ievades straumi. Lai no katras platformas iegūtu vislabāko, straumei ir jāspēj straumēt vairākas reizes ar piemērotu maksimālo bitu pārraides ātrumu un savu izšķirtspēju katrai platformai. Šajā darbā tiek apspriesta šāda risinājuma metodika, tiek veikts eksperiments, kura pamatā ir piedāvātā risinājuma metodoloģija, novērtēts un salīdzināts ar pašreizējo risinājumu, atklājot turpmāko pētījumu vadlīnijas.
Keywords MULTI-STREAMING, BITRATE, RESOLUTION, RTMP, TWITCH, FACEBOOK, YOUTUBE, STREAMLABS OBS
Keywords in English MULTI-STREAMING, BITRATE, RESOLUTION, RTMP, TWITCH, FACEBOOK, YOUTUBE, STREAMLABS OBS
Language eng
Year 2021
Date and time of uploading 30.05.2021 14:50:39