Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Tiešraides spēļu straumēšanas metodika vairākām platformām ar atšķirīgu bitu pārraides ātrumu |
Title in English |
Live game streaming methodology for Multiple Platforms with different bitrates |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Aleksejs Jurenoks |
Reviewer |
Ilze Andersone |
Abstract |
Tiešraides straumēšana mūsdienās ir populārs medijs. Spēlētāji izmanto tiešraidi, lai pārraidītu savas spēles. Vairāku straumēšana ir svarīga spēļu tiešraides straumēšanas satura veidotājiem, lai sasniegtu lielāku auditoriju. Izmantojot pašreizējās tehnoloģijas, to var izdarīt tikai ar maksimālu kopējās izšķirtspējas un bitu pārraides ātruma pieņemšanas kvalitāti. Tas ierobežo dažu platformu patieso potenciālu. Izmantojot ārējos serverus, vairāku straumēšanu veic, tikai dublējot ievades straumi. Lai no katras platformas iegūtu vislabāko, straumei ir jāspēj straumēt vairākas reizes ar piemērotu maksimālo bitu pārraides ātrumu un savu izšķirtspēju katrai platformai. Šajā darbā tiek apspriesta šāda risinājuma metodika, tiek veikts eksperiments, kura pamatā ir piedāvātā risinājuma metodoloģija, novērtēts un salīdzināts ar pašreizējo risinājumu, atklājot turpmāko pētījumu vadlīnijas. |
Keywords |
MULTI-STREAMING, BITRATE, RESOLUTION, RTMP, TWITCH, FACEBOOK, YOUTUBE, STREAMLABS OBS |
Keywords in English |
MULTI-STREAMING, BITRATE, RESOLUTION, RTMP, TWITCH, FACEBOOK, YOUTUBE, STREAMLABS OBS |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
30.05.2021 14:50:39 |