Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Uz triangulāciju balstītas vektoru operācijas grafiskajos redaktoros
Nosaukums angļu valodā Triangulation-based Vector Operations in Graphical Editors
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Aleksejs Jurenoks
Recenzents T.Rikure,Dr.sc.ing,EU Agency for the Operational Management of Large-Scale IT Systems in the Area of Freedom, IT Officer
Anotācija 3. tips: Produkta vai prototipa izstrāde. Unity aktīvu paketi izveide, kas ietver vektoru redaktoru, vektoru operācijas, kuru pamatā ir realizēti divi triangulācijas algoritmi ar ierobežojumiem. Īstenoto algoritmu un metožu ierobežojumu un trūkumu analīze. Aktīvu paketes izmantošana praksē, veidojot mobilo videospēli.
Atslēgas vārdi Vektorgrafika. Vektorgrafikas redaktors. Triangulācijas algoritmi. Ierobežoti triangulācijas algoritmi. Alkatīgs triangulācijas algoritms. Vienkāršs iteratīvs algoritms. Vektoru darbības ar plakaniem daudzstūriem. Loģiskās darbības. Retopoloģija. Navigācijas režģis. Aģents. Buferzonas.
Atslēgas vārdi angļu valodā Vector graphics. Vector graphics editor. Triangulation algorithms. Constrained triangulation algorithms. Greedy triangulation algorithm. Simple iterative algorithm. Vector operations on flat polygons. Logical operations. Retopology. Navigation mesh. Agent. Buffer zones.
Valoda lv
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 28.05.2021 16:14:28