Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Uz triangulāciju balstītas vektoru operācijas grafiskajos redaktoros |
Nosaukums angļu valodā |
Triangulation-based Vector Operations in Graphical Editors |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Aleksejs Jurenoks |
Recenzents |
T.Rikure,Dr.sc.ing,EU Agency for the Operational Management of Large-Scale IT Systems in the Area of Freedom, IT Officer |
Anotācija |
3. tips: Produkta vai prototipa izstrāde. Unity aktīvu paketi izveide, kas ietver
vektoru redaktoru, vektoru operācijas, kuru pamatā ir realizēti divi triangulācijas
algoritmi ar ierobežojumiem. Īstenoto algoritmu un metožu ierobežojumu un trūkumu
analīze. Aktīvu paketes izmantošana praksē, veidojot mobilo videospēli. |
Atslēgas vārdi |
Vektorgrafika. Vektorgrafikas redaktors. Triangulācijas algoritmi. Ierobežoti triangulācijas algoritmi. Alkatīgs triangulācijas algoritms. Vienkāršs iteratīvs algoritms. Vektoru darbības ar plakaniem daudzstūriem. Loģiskās darbības. Retopoloģija. Navigācijas režģis. Aģents. Buferzonas. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Vector graphics. Vector graphics editor. Triangulation algorithms. Constrained triangulation algorithms. Greedy triangulation algorithm. Simple iterative algorithm. Vector operations on flat polygons. Logical operations. Retopology. Navigation mesh. Agent. Buffer zones. |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2021 16:14:28 |