Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Uz triangulāciju balstītas vektoru operācijas grafiskajos redaktoros |
Title in English |
Triangulation-based Vector Operations in Graphical Editors |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Aleksejs Jurenoks |
Reviewer |
T.Rikure,Dr.sc.ing,EU Agency for the Operational Management of Large-Scale IT Systems in the Area of Freedom, IT Officer |
Abstract |
3. tips: Produkta vai prototipa izstrāde. Unity aktīvu paketi izveide, kas ietver
vektoru redaktoru, vektoru operācijas, kuru pamatā ir realizēti divi triangulācijas
algoritmi ar ierobežojumiem. Īstenoto algoritmu un metožu ierobežojumu un trūkumu
analīze. Aktīvu paketes izmantošana praksē, veidojot mobilo videospēli. |
Keywords |
Vektorgrafika. Vektorgrafikas redaktors. Triangulācijas algoritmi. Ierobežoti triangulācijas algoritmi. Alkatīgs triangulācijas algoritms. Vienkāršs iteratīvs algoritms. Vektoru darbības ar plakaniem daudzstūriem. Loģiskās darbības. Retopoloģija. Navigācijas režģis. Aģents. Buferzonas. |
Keywords in English |
Vector graphics. Vector graphics editor. Triangulation algorithms. Constrained triangulation algorithms. Greedy triangulation algorithm. Simple iterative algorithm. Vector operations on flat polygons. Logical operations. Retopology. Navigation mesh. Agent. Buffer zones. |
Language |
lv |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
28.05.2021 16:14:28 |