Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Uz triangulāciju balstītas vektoru operācijas grafiskajos redaktoros
Title in English Triangulation-based Vector Operations in Graphical Editors
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Aleksejs Jurenoks
Reviewer T.Rikure,Dr.sc.ing,EU Agency for the Operational Management of Large-Scale IT Systems in the Area of Freedom, IT Officer
Abstract 3. tips: Produkta vai prototipa izstrāde. Unity aktīvu paketi izveide, kas ietver vektoru redaktoru, vektoru operācijas, kuru pamatā ir realizēti divi triangulācijas algoritmi ar ierobežojumiem. Īstenoto algoritmu un metožu ierobežojumu un trūkumu analīze. Aktīvu paketes izmantošana praksē, veidojot mobilo videospēli.
Keywords Vektorgrafika. Vektorgrafikas redaktors. Triangulācijas algoritmi. Ierobežoti triangulācijas algoritmi. Alkatīgs triangulācijas algoritms. Vienkāršs iteratīvs algoritms. Vektoru darbības ar plakaniem daudzstūriem. Loģiskās darbības. Retopoloģija. Navigācijas režģis. Aģents. Buferzonas.
Keywords in English Vector graphics. Vector graphics editor. Triangulation algorithms. Constrained triangulation algorithms. Greedy triangulation algorithm. Simple iterative algorithm. Vector operations on flat polygons. Logical operations. Retopology. Navigation mesh. Agent. Buffer zones.
Language lv
Year 2021
Date and time of uploading 28.05.2021 16:14:28