Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Influenceri un to dalība uzņēmumu mārketinga aktivitātēs |
Nosaukums angļu valodā |
Influencers and their participation in enterprise marketing activities |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
T.Tambovceva |
Anotācija |
Noslēguma darba autors: Rasa Lakse-Čerņajeva
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr. oec. Rita Greitāne
Noslēguma darba temats: Influenceri un to dalība uzņēmumu mārketinga aktivitātēs
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 66 lpp., tajā iekļauti 31 attēls, 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 19 avoti latviešu, 26 angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Lai saprastu temata nozīmīgumu, darba autore veica zinātnisko rakstu analīzi. Bakalaura darbā ir izpētītas un analizētas influenceru mārketinga teorētiskās un praktiskās nostādnes, un noteikta influenceru dalība uzņēmumu mārketinga aktivitātēs, izmantojot aptaujas datus, intervijas un situācijas analīzi. Rezultātā iegūtie dati tika analizēti, lai sniegtu priekšlikumus veiksmīgai influenceru un uzņēmumu sadarbībai.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Lakse-Čerņajeva, R. (2021) Influenceri un to dalība uzņēmumu mārketinga aktivitātēs. Bakalaura darbs/ R. Lakse-Čerņajeva, R. Greitāne.- Rīga: RTU, UIVI IEVF, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 66 lpp. |
Atslēgas vārdi |
influenceri, influenceru mārketings, mārketinga aktivitātes |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
influencer, influencer marketing, marketing activities |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2021 14:34:29 |