Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Influenceri un to dalība uzņēmumu mārketinga aktivitātēs |
Title in English |
Influencers and their participation in enterprise marketing activities |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
T.Tambovceva |
Abstract |
Noslēguma darba autors: Rasa Lakse-Čerņajeva
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr. oec. Rita Greitāne
Noslēguma darba temats: Influenceri un to dalība uzņēmumu mārketinga aktivitātēs
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 66 lpp., tajā iekļauti 31 attēls, 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 19 avoti latviešu, 26 angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Lai saprastu temata nozīmīgumu, darba autore veica zinātnisko rakstu analīzi. Bakalaura darbā ir izpētītas un analizētas influenceru mārketinga teorētiskās un praktiskās nostādnes, un noteikta influenceru dalība uzņēmumu mārketinga aktivitātēs, izmantojot aptaujas datus, intervijas un situācijas analīzi. Rezultātā iegūtie dati tika analizēti, lai sniegtu priekšlikumus veiksmīgai influenceru un uzņēmumu sadarbībai.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Lakse-Čerņajeva, R. (2021) Influenceri un to dalība uzņēmumu mārketinga aktivitātēs. Bakalaura darbs/ R. Lakse-Čerņajeva, R. Greitāne.- Rīga: RTU, UIVI IEVF, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 66 lpp. |
Keywords |
influenceri, influenceru mārketings, mārketinga aktivitātes |
Keywords in English |
influencer, influencer marketing, marketing activities |
Language |
lv |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
28.05.2021 14:34:29 |