Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbības loģistika |
Nosaukums |
Apkalpošanas kvalitātes līmeņa uzlabošana kosmētikas preču e-komercijas tirdzniecībā |
Nosaukums angļu valodā |
Improving the level of service in the e-commerce of cosmetics |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Aleksandrs Kotļars |
Recenzents |
,,HansaMatrix” AS Stratēģisko iepirkumu vadītāja Darja Junusova |
Anotācija |
Bakalaura darba autore Vivita Zeimale izstrādāja darbu, kura temats ir “Apkalpošanas kvalitātes līmeņa uzlabošana kosmētikas preču e-komercijas tirdzniecībā ”.
Bakalaura darba mērķis ir analizējot apkalpošanas kvalitātes līmeņa ietekmējošos faktorus e-komercijā, sniegt rekomendācijas kvalitātes līmeņa paaugstināšanai. Darba pētījuma objekts ir kosmētikas preču tiešsaistes tirdzniecība. Pētījuma priekšmets ir apkalpošanas kvalitātes līmeņa ietekmējošie faktori e-komercijā.
Darbā tiek apskatīta un analizēta kosmētikas preču tiešsaistes tirdzniecība Latvijas teritorijā, raksturīgākās problēmsituācijas, kas samazina apkalpošanas kvalitātes līmeni. Darba ietvaros tiek analizēts par preču pasūtījuma apstrādi, izsūtīšanu, ātru piegādi īsā laika periodā salīdzinot divus e-veikalus kā Drogas un Douglas, kuru preču sortimenta piedāvājums pārsvarā ir kosmētikas produkti. Balstoties uz pētījuma rezultātiem tiek sniegti priekšlikumi apkalpošanas kvalitātes līmeņa uzlabošanai.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 65 lappuses. Tajā ir iekļauti 15 attēli, 13 tabulas un 1 pielikums uz 9 lpp. Darbā izmantotas 38 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
e-komercija, tiešsaistes tirdzniecība, tirdzniecība internetā, kosmētikas preču tirdzniecība internetā, kvalitātes līmenis |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
e-commerce, online sales, internet sales, cosmetics sales on the internet, quality level |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2021 18:05:05 |