Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Business Logistic
Title in original language Apkalpošanas kvalitātes līmeņa uzlabošana kosmētikas preču e-komercijas tirdzniecībā
Title in English Improving the level of service in the e-commerce of cosmetics
Department 22300 Institute of International Business and Customs
Scientific advisor Aleksandrs Kotļars
Reviewer ,,HansaMatrix” AS Stratēģisko iepirkumu vadītāja Darja Junusova
Abstract Bakalaura darba autore Vivita Zeimale izstrādāja darbu, kura temats ir “Apkalpošanas kvalitātes līmeņa uzlabošana kosmētikas preču e-komercijas tirdzniecībā ”. Bakalaura darba mērķis ir analizējot apkalpošanas kvalitātes līmeņa ietekmējošos faktorus e-komercijā, sniegt rekomendācijas kvalitātes līmeņa paaugstināšanai. Darba pētījuma objekts ir kosmētikas preču tiešsaistes tirdzniecība. Pētījuma priekšmets ir apkalpošanas kvalitātes līmeņa ietekmējošie faktori e-komercijā. Darbā tiek apskatīta un analizēta kosmētikas preču tiešsaistes tirdzniecība Latvijas teritorijā, raksturīgākās problēmsituācijas, kas samazina apkalpošanas kvalitātes līmeni. Darba ietvaros tiek analizēts par preču pasūtījuma apstrādi, izsūtīšanu, ātru piegādi īsā laika periodā salīdzinot divus e-veikalus kā Drogas un Douglas, kuru preču sortimenta piedāvājums pārsvarā ir kosmētikas produkti. Balstoties uz pētījuma rezultātiem tiek sniegti priekšlikumi apkalpošanas kvalitātes līmeņa uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 65 lappuses. Tajā ir iekļauti 15 attēli, 13 tabulas un 1 pielikums uz 9 lpp. Darbā izmantotas 38 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības.
Keywords e-komercija, tiešsaistes tirdzniecība, tirdzniecība internetā, kosmētikas preču tirdzniecība internetā, kvalitātes līmenis
Keywords in English e-commerce, online sales, internet sales, cosmetics sales on the internet, quality level
Language lv
Year 2021
Date and time of uploading 26.05.2021 18:05:05