Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Attīstības stratēģija uzņēmumam MegaGroshi Ukrainā |
Nosaukums angļu valodā |
Strategy Development for Company MegaGroshi in Ukraine |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Andrejs Jakobsons |
Recenzents |
A.Dzedons |
Anotācija |
Maģistra darba tēma ir "MegaGroshi stratēģijas izstrāde Ukrainā".
Šī pētījuma mērķis ir analizēt mikrofinansēšanas uzņēmuma MegaGroshi konkurētspēju un identificēt veidus, kā panākt uzņēmuma vadošo pozīciju mikrokredītu tirgū Ukrainā.
Pētījuma objekts darbā ir uzņēmuma "MegaGroshi" ārējā un iekšējā vide.
Lai sasniegtu šo mērķi, darbam ir noteikti šādi uzdevumi:
- identificēt mikrokredītu būtību un nepieciešamību mūsdienās;
- izpētīt esošās pieejas mikrofinansēšanas organizēšanai;
- analizēt uzņēmuma "Megagroshi" ārējo vidi;
- analizēt uzņēmuma "Megagroshi" iekšējo vidi;
- analizēt mikrofinansēšanas attīstības pašreizējās tendences;
- noteikt mikrofinansēšanas uzņēmuma stiprās puses un galvenās problēmas, kā arī noteikt visefektīvākās metodes problēmu risināšanai.
Veicot pētījumu, tika izmantots ekonomisko pētījumu metožu komplekss: literatūra, publikācijas un pētījumi, Nacionālas bankas dati, statistisko pētījumu dati, periodiskie izdevumi, zinātnisko rakstu materiāli, uzņēmuma MegaGroshi dati.
Izstrādājot tēmu tika izmantota sistemātiska pieeja, kas ietvēra empīriskās analīzes metodes, tabulas, PEST analīzi, Portera piecu spēku analīzi un SWOT analīzi.
Noslēgumā ir izklāstīti pētījuma galvenie rezultāti
Darbs sastāv no ievada, 8 nodaļām, secinājumiem, 7 tabulām, kā arī 3 pielikumiem. Darbs izstrādāts angļu valodā |
Atslēgas vārdi |
mikrokredīti, mikrofinansēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
microfinance, loans, Ukraine |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.05.2021 03:38:07 |