Abstract |
Maģistra darba tēma ir "MegaGroshi stratēģijas izstrāde Ukrainā".
Šī pētījuma mērķis ir analizēt mikrofinansēšanas uzņēmuma MegaGroshi konkurētspēju un identificēt veidus, kā panākt uzņēmuma vadošo pozīciju mikrokredītu tirgū Ukrainā.
Pētījuma objekts darbā ir uzņēmuma "MegaGroshi" ārējā un iekšējā vide.
Lai sasniegtu šo mērķi, darbam ir noteikti šādi uzdevumi:
- identificēt mikrokredītu būtību un nepieciešamību mūsdienās;
- izpētīt esošās pieejas mikrofinansēšanas organizēšanai;
- analizēt uzņēmuma "Megagroshi" ārējo vidi;
- analizēt uzņēmuma "Megagroshi" iekšējo vidi;
- analizēt mikrofinansēšanas attīstības pašreizējās tendences;
- noteikt mikrofinansēšanas uzņēmuma stiprās puses un galvenās problēmas, kā arī noteikt visefektīvākās metodes problēmu risināšanai.
Veicot pētījumu, tika izmantots ekonomisko pētījumu metožu komplekss: literatūra, publikācijas un pētījumi, Nacionālas bankas dati, statistisko pētījumu dati, periodiskie izdevumi, zinātnisko rakstu materiāli, uzņēmuma MegaGroshi dati.
Izstrādājot tēmu tika izmantota sistemātiska pieeja, kas ietvēra empīriskās analīzes metodes, tabulas, PEST analīzi, Portera piecu spēku analīzi un SWOT analīzi.
Noslēgumā ir izklāstīti pētījuma galvenie rezultāti
Darbs sastāv no ievada, 8 nodaļām, secinājumiem, 7 tabulām, kā arī 3 pielikumiem. Darbs izstrādāts angļu valodā |