Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Faktori, kas ietekmē pircēju apmierinātību kanabinioīdu (CBD) saturošiem produktiem |
Nosaukums angļu valodā |
Factors Influencing Customer Satisfaction with Cannabinioid (CBD) Containing Products |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Inese Muzikante |
Recenzents |
P.Elksne |
Anotācija |
Pētījuma mērķis: izpētīt CBD produktu ietekmi uz cilvēku dzīvi, analizējot vai CBD
lietošana un biežums spēj ietekmēt cilvēku labsajūtu un apmierinātību ar CBD produktiem.
Pētījuma teorētiskā un praktiskā nozīme: pētījumā minētie piece faktori , kas ietekmē
cilvēku labsajūtu, tika pētīti un salīdzināti starp CBD lietotāju un nelietotāju grupu, lai spētu
noskaidrot, vai CBD produktu lietošana ietekmē cilvēku pašsajūtu. CBD lietotāju grupai biežums
tika salīdzināts ar apmierinātības rezulttātu, kas ietver sevī sešus dažādus faktorus, kā
effektivitāte, kvalitāte, cena, dizains, pieejamība un daudzveidība, lai noskaidrotu, vai lietošanas
biežums ietekmē cilvēku apmierinātību ar CBD produktiem. Kā arī šie paši seši faktori tika
atsevišķi salīdzināti ar kopējo apmierinātības rezultātu, lai noteiktu, kuri no esošajiem faktoriem
visvairāk ietekmē to. Dati tika apstrādāti ar aprakstošo un secinošo analīzi, lai spētu noteikt
iespējamās likumsakarības. |
Atslēgas vārdi |
kanabinioīdi (CBD), kanabinioīdu (CBD) produkti, patērētāji, apmierinātība, labsajūta, produktu grupas tirgus |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
annabinioids (CBD), CBD products, satisfaction, customer, well-being, product related factors. |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.04.2021 13:01:48 |