Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Faktori, kas ietekmē pircēju apmierinātību kanabinioīdu (CBD) saturošiem produktiem
Nosaukums angļu valodā Factors Influencing Customer Satisfaction with Cannabinioid (CBD) Containing Products
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Inese Muzikante
Recenzents P.Elksne
Anotācija Pētījuma mērķis: izpētīt CBD produktu ietekmi uz cilvēku dzīvi, analizējot vai CBD lietošana un biežums spēj ietekmēt cilvēku labsajūtu un apmierinātību ar CBD produktiem. Pētījuma teorētiskā un praktiskā nozīme: pētījumā minētie piece faktori , kas ietekmē cilvēku labsajūtu, tika pētīti un salīdzināti starp CBD lietotāju un nelietotāju grupu, lai spētu noskaidrot, vai CBD produktu lietošana ietekmē cilvēku pašsajūtu. CBD lietotāju grupai biežums tika salīdzināts ar apmierinātības rezulttātu, kas ietver sevī sešus dažādus faktorus, kā effektivitāte, kvalitāte, cena, dizains, pieejamība un daudzveidība, lai noskaidrotu, vai lietošanas biežums ietekmē cilvēku apmierinātību ar CBD produktiem. Kā arī šie paši seši faktori tika atsevišķi salīdzināti ar kopējo apmierinātības rezultātu, lai noteiktu, kuri no esošajiem faktoriem visvairāk ietekmē to. Dati tika apstrādāti ar aprakstošo un secinošo analīzi, lai spētu noteikt iespējamās likumsakarības.
Atslēgas vārdi kanabinioīdi (CBD), kanabinioīdu (CBD) produkti, patērētāji, apmierinātība, labsajūta, produktu grupas tirgus
Atslēgas vārdi angļu valodā annabinioids (CBD), CBD products, satisfaction, customer, well-being, product related factors.
Valoda lv
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 19.04.2021 13:01:48