Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Faktori, kas ietekmē pircēju apmierinātību kanabinioīdu (CBD) saturošiem produktiem
Title in English Factors Influencing Customer Satisfaction with Cannabinioid (CBD) Containing Products
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor Inese Muzikante
Reviewer P.Elksne
Abstract Pētījuma mērķis: izpētīt CBD produktu ietekmi uz cilvēku dzīvi, analizējot vai CBD lietošana un biežums spēj ietekmēt cilvēku labsajūtu un apmierinātību ar CBD produktiem. Pētījuma teorētiskā un praktiskā nozīme: pētījumā minētie piece faktori , kas ietekmē cilvēku labsajūtu, tika pētīti un salīdzināti starp CBD lietotāju un nelietotāju grupu, lai spētu noskaidrot, vai CBD produktu lietošana ietekmē cilvēku pašsajūtu. CBD lietotāju grupai biežums tika salīdzināts ar apmierinātības rezulttātu, kas ietver sevī sešus dažādus faktorus, kā effektivitāte, kvalitāte, cena, dizains, pieejamība un daudzveidība, lai noskaidrotu, vai lietošanas biežums ietekmē cilvēku apmierinātību ar CBD produktiem. Kā arī šie paši seši faktori tika atsevišķi salīdzināti ar kopējo apmierinātības rezultātu, lai noteiktu, kuri no esošajiem faktoriem visvairāk ietekmē to. Dati tika apstrādāti ar aprakstošo un secinošo analīzi, lai spētu noteikt iespējamās likumsakarības.
Keywords kanabinioīdi (CBD), kanabinioīdu (CBD) produkti, patērētāji, apmierinātība, labsajūta, produktu grupas tirgus
Keywords in English annabinioids (CBD), CBD products, satisfaction, customer, well-being, product related factors.
Language lv
Year 2021
Date and time of uploading 19.04.2021 13:01:48